رضایتمندی بیش از 90 درصدی مراجعه کنندگان از خدمات و پرسنل درمانی بیمارستان بنت الهدی بجنورد
بیش از ۹۰ درصد از مراجعه کنندگان بیمارستان بنت الهدی بجنورد از خدمات و پرسنل درمانی این بیمارستان رضایت داشته اند.
به گزارش « وب دا » رئیس بیمارستان بنت الهدی بجنورد بیان کرد : فرم رضایت سنجی که توسط واحد ترخیص در اختیار بیماران قرار می گیرد نشان از رضایت اکثریت مراجعین از خدمات بیمارستان دارد.
دکتر « قاسم بیانی » با اشاره به اجرای برنامه طرح تحول سلامت تصریح کرد : هم اکنون کل خدمات بیمارستان تحت پوشش کامل طرح تحول نظام سلامت می باشد و میزان رضایتمندی بیماران که در ابتدای شروع برنامه تحول سلامت 74 درصد بود ، در سال 95 به بیش از 90 درصد رسیده است .
وی گفت : بیشترین علت رضایتمندی نیز اطلاع و بهره مندی از برنامه ها و بسته های طرح تحول سلامت از جمله عدم ارجاع بیمار جهت خرید لوازم پزشکی و درمانی یا دارو به خارج از بیمارستان ، کاهش چشمگیر هزینه های درمانی ، حضور دائم پزشک متخصص و مقیم ، ارائه خدمات زایمان رایگان و رضایتمندی از پرسنل درمانی و بخش های پذیرش ،حسابداری و ترخیص بوده است.