رستوران متخلف در «باباامان» بجنورد پلمب شد
رئیس مرکز بهداشت بجنورد از پلمب یک رستوران در مجموعه گردشگری باباامان به دلیل مشکلات بهداشتی خبر داد.
دکتر علی نعمتی روز شنبه 30 خرداد 1405 در گفت و گو با وبدا اظهار کرد: این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و وجود نواقص جدی، با همکاری بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت و پلیس امنیت عمومی پلمب شد.
وی با تأکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز مرکز بهداشت است، افزود: هدف ما از این برخوردها، حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و پیشگیری از مسمومیتهای احتمالی است. چنین اقداماتی به حفظ اعتبار شهر و جذب بیشتر گردشگر کمک میکند.
دکتر نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: واحد متخلف تنها ۴۸ ساعت فرصت دارد تا نسبت به رفع نواقص بهداشتی اقدام کند؛ در غیر این صورت، برخورد ما جدی تر خواهد شد.
نظر دهید