parcham سرمایه گذاری برای تولید
  • // - 09:44
  • - تعداد بازدید: 34
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6X7

هشدار رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان نسبت به مزاحمت هاي تلفني براي اورژانس

مزاحمت تلفني براي اورژانس ١١٥ فرصت تماس بیماران نیازمند به خدمات اورژانسي را با اشغال شدن خطوط ارتباطی از بین می برد و بسيار ناشايسته است.

به گزارش « وب دا » رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با اشاره به اینکه ماهانه حدود 2 هزار مورد مزاحمت تلفنی در مرکز پیام اورژانس 115 استان ثبت می شود و مزاحمت های تلفنی به اورژانس 115 می تواند اثرات سوء داشته باشد ، بیان کرد : ایجاد مزاحمت از یک طرف فرصت تماس بیماران نیازمند به خدمات اورژانس به دلیل اشغال شدن خطوط ارتباطی را از بین می برد و از طرفی باعث کاهش توان کارکنان اورژانس در مرکز ارتباطات و در برخی موارد پرسنل عملیاتی می شود.



دکتر « تقی دولت آبادی » تصریح کرد : برخی از مزاحمت ها به عمد و بیشتر توسط خطوط همراه اعتباری و باجه های تلفن عمومی انجام می شود برخی نیز به صورت ناخواسته و به علت آشنایی نداشتن با ماهیت اورژانس ایجاد می شود.



وی تاکید کرد : فرهنگ سازی و افزایش آگاهی و اطلاعات لازم عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان عامل مهم و اثر گذار در کاهش مزاحمت ها و ارائه خدمات بهتر به گروه های هدف است .



به گفته وی هرگونه ایجاد مزاحمت  با شماره اورژانس پیگیری مي گردد و با این افراد قاطعانه برخورد خواهد شد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 5136
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید