گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۴۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۰۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۷۷۳۲۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٣/٣/١٦ - ۳۴۳ مورد

تمدید زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای علوم پزشکی تا 26 مهرماه

شنبه ٢٤ مهر ١٤٠٠ ساعت ١٠:٣٤ ق.ظ   ( بازدید : 134 نفر )


به گزارش روابط عمومی؛ مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با اعلام این خبر گفت: زمان ثبت نام انتقال دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر ورودی جدید تا 26 مهرماه تمدید شد.

 دکتر رضوی افزود: همچنین دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر ورودی های قبل که در مهلت تعیین شده قبلی موفق به ثبت نام نشده اند، در روزهای 27 و 28 مهرماه مجاز به ثبت نام در سامانه انتقال خواهند بود.

وی با بیان اینکه بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5% سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد، تأکید کرد: تسهیلات موضوع آیین نامه انتقال صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای 25% و همسر و فرزندان آنان می باشد و شامل سایرین نمی باشد.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید (1400) لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی  تا تاریخ «26 مهرماه» از طریق سامانه انتقال به آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و  و از مراجعه حضوری به دانشگاه  و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری فرمایند. 

وی تصریح کرد: این مهلت ثبت نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

وی در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل» اعم از موافقت یا مخالفت، به طور همزمان در «نیمه اول آبان ماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.


منبع : مرکز فوریت های پزشکی مانه و سملقان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.














جستجو
ایران تسلیت (۳۸۳۸ بازدید)
امام آمد (۳۵۹۱ بازدید)
دهه فجرگرامی باد (۳۳۵۷ بازدید)
شعار ملی سال 1393 (۳۳۱۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...