گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۳۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۸۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۷۸۹۳۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٣/٣/١٦ - ۳۴۳ مورد

آغاز ثبت نام درخواست مهمانی و انتقالی دانشجویان برای نیمسال دوم 1401-1400

دوشنبه ٣ آبان ١٤٠٠ ساعت ٩:٥٣ ق.ظ   ( بازدید : 933 نفر )


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز ثبت درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1400 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر محمدرضا صفدری، با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از روز دوشنبه 3 آبان ماه تا پنجشنبه 4 آذرماه سال جاری آغاز می شود، گفت: شنبه 6 آذرماه تا پنجشنبه 18 آذرماه بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو انجام خواهد شد.
وی  20 آذرماه (شنبه) تا 4 دی ماه  (شنبه)سال جاری را مدت زمان ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء عنوان کرد و ادامه داد: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو روز یکشنبه 5 دیماه تا یکشنبه 19 دی ماه سال جاری انجام می شود.
وی افزود: اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد 20 تا 30 دیماه است.
معاون آموزشی  دانشگاه علوم پزشکی  خراسان شمالی اظهار کرد: باتوجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال گذشته فقط در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (Ph.D. ) انجام خواهد شد.
دکتر «محمدرضا صفدری» با اشاره به فرآیند ثبت نام دانشجویان در سامانه نقل و انتقالات در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 افزود: دانشجو در مرحله نخست با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات به آدرس https://guest.behdasht.gov.ir(سامانه مهمانی) و https://transmission.behdasht.gov.ir (سامانه انتقالی) نسبت به ثبت درخواست مهمان، انتقال و یا هر دو اقدام کند.
وی تصریح کرد:متقاضی  فرم خام ( انتقال به – مهمان به ) را از سایت دانشگاه (معاونت آموزشی-مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی)  به آدرسhttps://nkums.ac.ir/Category/3447
دریافت و تکمیل کند.
وی ادامه داد: فرم مربوطه را تکمیل و بدون امضای استاد مشاور و مسئولین دانشکده، در سامانه نقل و انتقالات بارگذاری کند. (درج واحدهای پیشنهادی دانشجو در فرم مهمانی برای بررسی درخواست الزامی است.)                             
وی گفت: بعد از تکمیل فرم نقل و انتقالات، مستندات تکمیلی خود را در سامانه بارگذاری کنید.
وی یاد آور شد:  برای کارنامه درخواستی در سامانه نقل و انتقالات دانشجو باید از مسیر سامانه هم آوا، وارد حساب کاربری خود شده و کارنامه جدید، را گرفته و در سامانه بارگذاری کند.
وی ادامه داد: با مراجعه مداوم به سامانه و در صورت مشاهده پیام خاص مانند نقص مدارک باید نسبت به رفع آن اقدام کند و در صورت عدم مراجعه و تکمیل مدارک، درخواست دانشجو ارجاع نمی شود.
وی افزود: دانشجو موافقت یا عدم موافقت درخواست خود را می تواند از سامانه پیگیری کند.
وی اظهار کرد: دانشجویان از طریق سامانه نقل و انتقالات ثبت نام و پیگیری های لازم را از طریق همین سامانه انجام دهند و در صورت داشتن هرگونه مشکل با شماره 1198-0583151 (مدیریت امور آموزشی-واحد خدمات آموزشی) تماس بگیرند.


منبع : مرکز فوریت های پزشکی مانه و سملقان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.














جستجو
ایران تسلیت (۳۸۸۰ بازدید)
امام آمد (۳۶۱۴ بازدید)
دهه فجرگرامی باد (۳۳۷۳ بازدید)
شعار ملی سال 1393 (۳۳۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...