دیدار صمیمانه مدیران حقوقی و حراست دانشگاه با رئیس پلیس آگاهی استان

سه شنبه ١٧ اسفند ١٤٠٠ ساعت ١٠:١٩ ق.ظ   ( بازدید : 165 نفر )


مدیران حقوقی و حراست دانشگاه با رئیس پلیس آگاهی استان دیدار کردند

به گزارش وبدا خراسان شمالی، این دیدار به درخواست اداره آگاهی و مدیریت امور حقوقی دانشگاه انجام شد.

مدیر امور حقوقی و املاک دانشگاه از نیروی انتظامی که همواره در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستند و دوشادوش مدافعان سلامت برای ارتقاء امنیت، سلامت و آسایش مردم تلاش می کنند قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قدیمی بر ضرورت همکاری و همراهی دو دستگاه جهت ریشه کن نمودن سرقت تاکید کرد و گفت: از آنجائیکه پلیس ابزارهای کشف سرقت را در اختیار دارد و از طرفی با توجه به وسعت حوزه های بهداشتی و درمان دانشگاه و برای حفاظت از آنها نیاز به منابع مالی می باشد که فی الحال این منابع در اختیار دانشگاه نیست و از پلیس همکاری و کمک به حفظ بیت المال که هدف از آن خدمت به مردم می باشد را درخواست کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: پلیس به‌عنوان حافظ امنیت عمومی همواره برخورد با سارقان را در دستور کار داشته و دارد و این مهم را می‌توان در اجرای طرح‌های مختلفی که از سوی پلیس‌های تخصصی برگزار می‌شود، مشاهده کرد.

جناب سرهنگ رستگار عنوان کرد: سرقت یکی از جرایم مهم جوامع و عملی است که تقریباً در تمامی‌کشورها دیده می‌شود. این جرم در گذشته‌های دور نیز وجود داشته و به اشکال مختلف صورت می‌گرفته است.سرقت در زمان‌های متفاوت و در جوامع مختلف تغییر نموده است؛ اما موضوعی که از ابتدای پیدایش سرقت تاکنون ثابت مانده، زشتی و مذموم بودن ماهیت آن است که همواره با مرتکب این جرم برخورد و مقابله شده است.

سپس آقای حمیدی مدیر حراست دانشگاه قول مساعد جهت پیگیری و افزایش دوربین های مدار بسته دانشگاه را جهت پیشگیری از امر سرقت دادند.

این دیدار در مورخه یکشنبه ساعت 12:30در دفتر رئیس پلیس آگاهی برگزار شد.


منبع : امور حقوقی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
وقف به چه معناست؟ (۹۲۵۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...