-

تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی"


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۸۷۵۳۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٨ - ۱۱۰۵ مورد

برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه (پزشکی و دندانپزشکی) دانشگاه های علوم پزشکی کشور

سه شنبه ٢٥ مرداد ١٤٠١ ساعت ٩:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 79 نفر )


سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه از برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه (پزشکی و دندانپزشکی) دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به طور همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در روز پنجشنبه سوم شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومي، دکتر احمد وثوقی مطلق با بیان این که تمامی آزمون های مذکور به صورت همزمان روز پنجشنبه مورخ 03/06/1401 ساعت 9 صبح به صورت کاغذی برگزار می گردد، افزود: ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط شرکت در امتحانات طبق لیست دریافتی از دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی توسط مدیریت آموزشی دانشگاه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در بازه زمانی اعلام شده، انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: صرفاً ثبت نام داوطلبان فقط از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود و ثبت نام داوطلبانی که از طریق سایر راه های ارتباطی معرفی شوند، مورد قبول نخواهد شد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه در ادامه گفت: این دانشگاه علاوه بر واجدین شرایط آزمون ها در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تعدادی از معرفی شدگان سایر دانشگاه ها که حائز شرایط این آزمون بوده نیز پذیرش نموده است.

بر اساس این گزارش آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه (پزشکی و دندانپزشکی) در محل مرکز آزمون الکترونیک واقع در ساختمان شماره 2 معاونت آموزشی به آدرس خیابان شهریار، بالاتر از بیمارستان امام علی(ع)- جنب مسجد امام علی (ع) دانشگاه برگزار خواهد شد.


منبع : مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.












جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...