-

تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی"


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۲۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۶۱۳۹۱۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۱۷۳ مورد

کلیه مراحل ثبت نام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت متقاضیان ادامه تحصیل در رشته فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته در روزهای 12 لغایت 14 شهریورماه سال جاری انجام شد.

سه شنبه ١٥ شهریور ١٤٠١ ساعت ٣:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 100 نفر )


به گزارش روابط عمومی؛ مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در بازه سه روز ثبت نام، تعداد کل 126 نفر معرفی شده سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه؛ تعداد 61 نفر پذیرش شده مرحله اول مقطع کاردانی و 65 نفر پذیرش شده مرحله اول مقطع کارشناسی پیوسته می باشند؛ در روز نخست 50 نفر، دومین روز 22 نفر و در روز پایانی 12 نفر از این معرفی شدگان حاضر شدند و در مجموع 84 نفر ثبت نام نمودند که 18 نفر آنان خانم و 66 نفر آقا بودند. 
یادآور می گردد این دانشگاه تنها فوریت پزشکی را در دو مقطع فوق از بین داوطلبین مرد پذیرش می نماید و معرفی شدگان خانم مربوط به سایر دانشگاه ها می باشند که امور مصاحبه و معاینات ایشان به این دانشگاه واگذار شده است.
در ادامه ویدا طیبی اشاره کرد: تمامی مراحل اعم از انجام آزمایشات (هپاتیت و عدم اعتیاد)، تست تربیت بدنی و آمادگی جسمانی، معاینه پزشکی و مصاحبه علمی انجام شد.
گفتنی است که نتایج کلی پس از بررسی های انجام گرفته در دانشگاه به سازمان سنجش منعکس و متعاقبأ سازمان نامبرده، اسامی پذیرفته شدگان نهایی را ظرف دو هفته آینده از طریق سایت آن سازمان اعلام می نماید.


منبع : مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.












جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...