معارفه سرپرستان جدید اداره بازرسی و مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

سه شنبه ٢٩ فروردین ١٤٠٢ ساعت ١٣:٥١ ب.ظ   ( بازدید : 91 نفر )


طی صدور احکامی از سوی دکتر شاهین فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، مهدی صدقی به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی دانشگاه و حجت الاسلام اصغر قدیمی به عنوان سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه منصوب و طی آئینی با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه معارفه شدند.

به گزارش وب‌دا، مراسم معارفه این دو سرپرست جدید و همچنین تکریم حسین لشکر دوست رئیس پیشین اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با حضور دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان امروز یکشنبه 27 فروردین ماه 1402 در سالن اندیشه برگزار شد.

دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تقدیر از تلاش‌های حسین لشکر دوست رئیس سابق اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و آرزوی موفقیت برای سرپرستان جدید، تأکید کرد کرد که با همدلی و همراهی بیش از پیش مدیران و کارکنان، در جهت ارتقا دانشگاه و کسب رضایت مردم تلاش شود.

گفتنی است؛ تا پیش از این، حجت‌الاسلام قدیمی به عنوان مدیریت امور حقوقی دانشگاه مشغول به خدمت بود که در سال گذشته نیز، پس از ارزیابی و پایش عملکرد این مجموعه در کارگروه علمی و ارزیابی عملکرد مدیریت‌های حقوقی دانشگاه‌های علوم پزشکی، رتبه برتر را در کشور کسب و لوح تقدیر خود را از دکتر حسنعلی غفاری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، دریافت کرد. همچنین حجت‌الاسلام قدیمی، پيش از اين نیز بعنوان رئيس هيئت حل اختلاف برتر دستگاه‌هاي اجرايي خراسان شمالی از سوی دادگستري كل استان مورد تقدير و تجليل قرار گرفته بود.


منبع : امور حقوقی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
وقف به چه معناست؟ (۹۲۵۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...