برگزاری اولین جلسه کمیته فرعی رفع اختلاف دانشگاه

یكشنبه ٢٩ مرداد ١٤٠٢ ساعت ١٢:٥٣ ب.ظ   ( بازدید : 268 نفر )


اولین جلسه کمیته فرعی رفع اختلاف موضوع دستورالعمل تبصره ۴ الحاقی به ماده ۱۶ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و رفع اختلاف دانشگاه ها، با حضور دکتر جواد شاهین فر رئیس دانشگاه و سایر اعضاء، در سالن شهید رجایی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وبدا ؛ مدیر امور حقوقی دانشگاه در این خصوص گفت: به منظور تحقق اجرای مفاد تبصره  (۴) الحاقی به ماده ( ۱۶ ) قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و تحقق رعایت حقوق شهروندی و رفع ضرورت مراجعه مستقیم به دیوان عدالت اداری و فراهم شدن زمینه مطالبه مستقیم احقاق حق از دستگاه اجرائی این کمیته تشکیل شده است.

مهدی صدقی افزود: این کمیته متشکل از رئیس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی به عنوان رئیس کمیته، مدیر امور حقوقی به عنوان دبیر کمیته و دو فرد خبره آشنا به امور وزارت بهداشت و نماینده حوزه مربوطه است.

وی در ادامه  در خصوص اختیارات کمیته فرعی رفع اختلاف دانشگاه اظهار داشت: از جمله اختیارات این کمیته رسیدگی به کلیه درخواست های امور اداری، استخدامی و تشکیلاتی کارکنان و ذی نفعان مرتبط، رسیدگی به درخواست های پیرامون عدم پرداخت های پرسنلی، بازنشستگی و سایر مواردی که به تشخیص کمیته مرکزی وزرات متبوع به کمیته فرعی ارجاع گردد، است، از این رو ذینفعان می توانند در راستای اختیارات یاد شده، درخواست کتبی خویش را مطابق فرمت تعیین شده از سوی وزارت به دبیرخانه این کمیته مستقر در این مدیریت تحویل و رسید دریافت نمایند.

در پایان این جلسه به درخواستهای کارکنان دانشگاه در خصوص حق مناطق محروم، بازنشستگی پیش از موعد و حق بیمه ایام اشتغال بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ گردید.


منبع : امور حقوقی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
وقف به چه معناست؟ (۱۰۲۸۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...