نشست هماندیشی روابط عمومی دانشگاه با سرپرست دانشکده پرستاری برگزار شد
نشست هماندیشی روابط عمومی دانشگاه با سرپرست دانشکده پرستاری در راستای ارتقای جایگاه ارتباطات و فعالیتهای اطلاعرسانی برگزار شد.
به گزارش وبدا، این جلسه روز شنبه 7 خرداد 1401 با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه، سرپرست دانشکده پرستاری، مسئول پایگاه خبری وبدا و وبسایت دانشگاه، مسئول روابط عمومی معاونت آموزشی و کارشناس روابط عمومی دانشکده پرستاری در محل دفتر سرپرست دانشکده پرستاری برگزار شد.
مهندس مجید پورخیاط، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به رویکرد کلان این دانشگاه در حوزه اطلاعرسانی، افزود: سعی بر این است اخبار حوزه دانشکده در سطح دانشگاهی و استان مطرح شود که تحقق این امر، مستلزم توجه ویژه به حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی و ارتباطات است.
وی با تأکید بر اینکه پیشبرد اهداف سازمانی میسر نخواهد شد مگر با ارتباطات متقابل، برظرفیت کارشناسان حوزه خبری دانشگاه اشاره کرد و گفت: ارتباط متقابل در راستای توانمندسازی کارشناسان دانشکده با برگزاری دوره های آموزشی رایگان از سوی روابط عمومی دانشگاه برنامهریزی خواهد شد.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هدف از برگزاری این جلسه را هماندیشی و مشورت در راستای انجام اصولی کارها عنوان و اذعان کرد: نظرهای غیرتخصصی در حوزههای کاری عملکردها را دشوار خواد کرد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی یک هنر و مهارت است افزود: با توانمندسازی افراد فعال در این حوزه میتوان با بهرهوری بالا به اهداف دانشکده در راستای ارائه خدمات آموزشی و... دست پیدا کرد.
مهندس پورخیاط با تأکید بر افزایش تعاملات دانشکده با روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، بر معرفی عضو هیئت علمی در سطح دانشکده در جهت تسهیل امور و هدایت کننده حوزه روابط عمومی تاکید کرد.
وی ارائه مشاوره، تحلیل افکار عمومی، رصد و پایش اخبار، تعامل مستمر با روابط عمومی ستاد مرکزی دانشگاه و مجموعه دانشکده، را ازجمله خصوصیات یک روابط عمومی موفق در دانشکده برشمرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همفکری و همکاری میتوان شاهد پیشرفت در حوزه ارتباطات و روابط عمومی شد.
دکتر خراشادیزاده، سرپرست دانشکده پرستاری نیز در این نشست ضمن بیان نقطه نظرات خود در راستای ارتقای حوزه روابط عمومی دانشکده، داشتن توانمندیهای لازم از جمله آشنایی با شرح وظایف، سرعت عمل و کیفیت کار و بهروز بودن و نگارش متن خبری خوب و تعامل با مخاطبان هدف از جمله دانشجویان، همکاران دانشکده و اساتید را از شاخصههای کارشناس روابط عمومی برشمرد.