گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۹۷۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۸۰۶۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۹۳۲۴۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۳۲۵۵ مورد

مراسم گرامی داشت روز ملی منابع انسانی برگزار شد.

پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ ساعت ٧:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 119 نفر )


مراسم گرامی داشت روز ملی منابع انسانی با حضور دکتر براتی زاده معاون توسعه دانشگاه، حجت الاسلام قدیمی رئیس اداره بازرسی دانشگاه، ریحانی مدیر منابع انسانی دانشگاه و همچنین کارشناسان حوزه منابع انسانی و مدیریت توسعه و کارگزینی های واحدهای تابعه دانشگاه در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی دانشجو برگزار شد.

معاون توسعه دانشگاه در این مراسم از اهمیت توجه به منابع انسانی سخن گفت و از زحمات تمامی همکاران دانشگاه به ویژه فعالان حوزه منابع انسانی تشکر کرد.

دکتر براتی زاده همچنین ضمن حمایت و تقدیر از عملیات نظامی سپاه و ارتش کشورمان در دفاع مشروع مقابل رژیم اسرائیل، به بخش هایی از جنایات این رژیم اشغالگر در غزه اشاره کرد و بر اهمیت تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد.

وی همچنین بی واسطه به برخی سوالات و دغدغه های همکاران در حوزه های کاری پاسخ داد و قول مساعد داد تمامی تلاش ها صورت خواهد گرفت تا زحمات همکاران بیش از پیش پاسخ داده شود و حوزه منابع انسانی هم به جایگاه واقعی خود برسد.

حجت الاسلام قدیمی رئیس اداره بازرسی دانشگاه نیز با گرامی داشت روز ملی منابع انسانی، ضمن خداقوت به تمامی همکاران دانشگاه به ویژه فعالان حوزه منابع انسانی، بر ضرورت توجه ویژه به امر عفاف و حجاب تاکید کرد.

ریحانی مدیر منابع انسانی دانشگاه نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به تمامی میهمانان و بیان بخشی از اهمیت جایگاه حوزه منابع انسانی، از زحمات تمامی همکاران در حوزه منابع انسانی و کارگزینی واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم با اهدای لوحی از زحمات فعالان حوزه منابع انسانی و کارگزینی در واحدهای تابعه دانشگاه تجلیل شد.


منبع : مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.






جستجو
متن متحرک (۳۱۵۶ بازدید)
کرونا ویروس (۱۸۲۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...