بانوان مظهر مهرورزی هستند . برگزاری همایش دوروزه کار آفرینی دانشجویان دانشگاه با شعار کار آفرینی تجلی تلاش اقوام و رونق تولید ملی برگزار شد.

چهارشنبه ١١ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١١:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 479 نفر )


بانوان مظهر مهرورزی هستند .

برگزاری همایش دوروزه  کار آفرینی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی با شعار کار آفرینی تجلی تلاش اقوام و رونق تولید ملی برگزار شد.

به گزارش دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه ، در راستای اجرائی شدن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1398 با موضوع رونق تولید ملی ، با همت معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی  دانشگاه در تاریخ 9/10 اردیبهشت سال 1398 همایش بزرگ کار آفرینی دانشجویان دانشگاه با شعار کار آفرینی تجلی تلاش اقوام و رونق تولید ملی برگزار گردید و زمان بازدید از ساعت 9:00 صبح لغایت 19:00برای بازدید تمامی کارکنان و دانشجویان دانشگاه بوداست در  ابتدا  این همایش با حضور ریاست محترم دانشکده پرستاری و مامایی آقا ی دکتر محمد رضا آرمات و خانم دکتر عباسی افتتاح شده و دکتر عباسی گفت : این همایش در جهت توانمند کردن دانشجویان در بعد اقتصادی و کار آفرینی می باشد و قسمتی از فروش اجناس در غرفه ها در راستای کمک به منلطق سیل زده در نظر گرفته شده است . لازم به ذکر می باشد  در این نمایشگاه بانوان شاغل و دانشجویان دانشگاه حضور فعال داشته اقلام تولیدی خود ازجمله مواد غذایی و کیف و .. در غرفه ی مهروزی جهت کمک به سیل زدگان به فروش می رساندند .


منبع : امور بانوان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...