برگزاری مراسم روز جهانی غذا در معاونت آموزشی دانشگاه

چهارشنبه ٢٤ مهر ١٣٩٨ ساعت ٢:٥٣ ق.ظ   ( بازدید : 599 نفر )


مراسم روز جهانی غذا با حضور معاون ،مدیران و کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دفتر امور بانوان و خانوداه دانشگاه ، به مناسبت روز جهانی غذا، صبح امروز مراسمی با حضور معاون آموزشی دانشگاه، مدیران معاونت و جمعی از همکاران در محل تالار اندیشه برگزار شد.
مشاور رئیس در امور بانوان و خانواده دانشگاه با حضور در این مراسم گفت: بیست و چهارم مهر ماه، برابر با شانزدهم اکتبر،  سالروز جهانی غذاست. در واقع این روز جهانی تلنگری برای بیداری وجدانهای بخواب رفته جهانیان و روز همدردی با گرسنگانی است که از ابتدایی ترین حق (غذا) محرومند.

ویدا طیبی اظهار کرد: در این روز، سازمان های بین المللی، به انگیزه برقراری روابط در زمینه کشاورزی و زمینه سازی برای جلوگیری از فقر و گرسنگی و نابودی محیط زیست، تلاش می کنند.

وی با اشاره به شعار امسال WHO در این روز :
رفتار ما آینده ما را می سازد، رژیم غذایی سالم برای دنیایی بدون گرسنگی ،برنقش مهم و کلیدی بانوان در خانواده تاکید کرد و گفت: بانوان بعنوان اصلی ترین مهره در تنظیم سبد غذایی خانواده هستند و بایستی با دقت نظر در این خصوص اقدام کنند و بخصوص در زمینه استفاده از لبنیات و شیر سالم و دارای مجوزهای لازم وسواس بخرج دهند.

وی رعایت لبنیات کم چرب را در رژیم غذایی از ملزومات دانست و ادامه داد تسلیم مزه مطلوب غذاهای چرب، شیرین و سرخ شده نشوید و برای سلامتی خود و دیگر اعضای خانواده ارزش قائل شوید.

بر پایه این گزارش پخش قرآن مجید، پخش کلیپ ، نشست صمیمانه پرسش و پاسخ با معاون آموزشی دانشگاه ، تقدیر از 3 نفر از کارکنان شرکت کننده در مسابقه صبحانه سالم حوزه معاونت آموزشی و پذیرایی از همکاران با صرف صبحانه از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : امور بانوان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...