-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۲۰۱۳ مورد

نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98

سه شنبه ٢٦ آذر ١٣٩٨ ساعت ١٠:٢١ ق.ظ   ( بازدید : 645 نفر )


بازه زمانی ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه نقل و انتقالات اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛ مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه از آغاز ثبت درخواست انتقال توسط  دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه نقل و انتقالات در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 خبر داد.

دکتر رضوی سطوتی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه نقل و انتقالات به آدرس : http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

وی زمان ثبت درخواست انتقال متقاضیان پذیرفته شده در نیمسال دوم 99-98 (جدیدالورود) را از پنجم لغایت یازدهم دی ماه پس از دریافت شماره دانشجویی عنوان کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل و متقاضی انتقال می توانند از هجدهم لغایت بیست و سوم  دی ماه به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

به گفته وی از بیست و هشتم دی ماه لغایت یکم بهمن ماه سال جاری وضعیت آموزشی و تحصیلی متقاضیان ثبت نام شده و اظهارنظر دانشگاه مبداء در سامانه انتقال انجام خواهد شد.

شایان ذکر است بر اساس آیین نامه، گروه هدف شامل فرزند اناث شاهد، فرزند ذكور شاهد،همسر شاهد، جانبازان 50% و بالاتر و آزادگان، فرزندان اناث جانبازان 50% و بالاتر و آزادگان، فرزندان ذكور جانبازان 50% و بالاتر و آزادگان،همسر جانبازان 50% و بالاتر و آزادگان،جانبازان 25 الي 49%، همسر جانباز 25 الي 49%، فرزند اناث جانباز 25 الي 49%،فرزند ذكور جانباز 25 الي 49% می باشند.


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۱ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۶ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...