-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۲۰۲۷ مورد

اعلام شرایط و زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید دانشگاه های علوم پزشکی

دوشنبه ١٢ مهر ١٤٠٠ ساعت ٢:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 290 نفر )


شرایط و زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی؛ مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1400 با اعلام این خبر گفت: متقاضیان انتقال لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی از دهم تا بیستم مهرماه سال جاری با مراجعه به وب سایت اداره کل شاهد و ایثارگر به نشانی https://vsa.behdasht.gov.ir و مراجعه به سامانه انتقال شاهد نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

 دکتر رضوی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای 25% و همسر و فرزندان آنان می باشد.

وی با بیان اینکه ثبت نام انتقال برای «دانشجویان ورودی سال های قبل»، در شهریور ماه صورت گرفته است، تآکید کرد این مرحله صرفاً برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید است.

وی در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات اداره کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان در «آخر مهرماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.

گفتنی است برای پاسخگویی سریع و به موقع به دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر، «سامانه ارتباط نزدیک» وب سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر (https://mep.behdasht.gov.ir/vsa)  در دسترس دانشجویان است و به هیچ وجه ضرورتی برای مراجعه حضوری دانشجو نیست.


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۱ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۶ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...