پیام گرامیداشت روز جهانی قدس مشاور اموربانوان ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

پنج شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ١٢:٥١ ب.ظ   ( بازدید : 151 نفر )


دکتر مریم پورآدینه  با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف و شهیدپرور استان خراسان شمالی به ویژه جامعه ی دانشگاهیان را به شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس دعوت کرد.

متن پیام ایشان به این شرح است:

                   بسم الله الرحمن الرحیم

 

روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، روز شادی مومنان و نا امیدی دشمنان اسلام است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز است که  پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود .درحقیقت یوم الله قدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و با آرزوي قبولي طاعات و عبادات اين ماه پرفيض الهي همچون سنوات گذشته همگام و هم دل با تمامی مسلمانان در ديگر بلاد اسلامي، از مردم متدين و هميشه درصحنه و مسئولين استان خراسان شمالی به ویژه جامعه ی دانشگاهیان دعوت مي‌نمايم تا با حضور يکپارچه و گسترده ی خود در این راهپيمايي عظیم،ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری،بار ديگر نفرت و انزجار خود را از استکبار و رژيم صهيونيستي به نمايش گذارده و فرياد رساي خود در حمايت از ملت ستمديده فلسطين و آزادي قدس شريف را به گوش جهانيان برسانند.

 

 


منبع : امور بانوان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...