-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۲۳۷۳ مورد

فراخوان اولین جشنواره رویش پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر کشور

یكشنبه ٧ آبان ١٤٠٢ ساعت ١٢:٤ ب.ظ   ( بازدید : 68 نفر )


نخستین جشنواره رویش پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر کشور به منظور زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطر دانشمند فقید جهادگر دکتر کاظمی آشتیانی در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، به اطلاع پژوهشگران شاهد و ایثارگر می رساند معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیادشهید و امور ایثارگران دفتر مطالعات و پژوهش‌ها به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطر دانشمند فقید جهادگر دکتر کاظمی آشتیانی در هفته پژوهش اولین جشنواره رویش پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر کشور را در بخش‌های پژوهشگران شاهد و ایثارگر، پژوهشگران غیر ایثارگر دارای اثر در حوزه ایثار و شهادت و کارکنان پژوهشگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار می نماید.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، سلامت و امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نقش آفرینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان رهبران اجتماعی، نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمرانی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی و نقش بانوان ایثارگر در انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله و پایان‌نامه تا پانزدهم آبان ۱۴۰۲ به دبیرخانه باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر واقع در پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان، دفتر مطالعات و پژوهش‌ها، یا به نشانی الکترونیکی Researchdmp@mail.ir   ارسال کنند.

گفتنی است نخستین جشنواره رویش پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر کشور بیست‌وهشتم آذرماه ۱۴۰۲ برگزار و از برترین های این جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک ادامه مراجعه و در صورت داشتن هرگونه سؤال و ابهامات احتمالی با شماره 09101462848 آقای محمد ولی زاده دبیرخانه جشنواره تماس برقرار نمایند.

 

دستور العمل جشنواره.pdf

فرم ارزشیابی جشنواره پژوهشگران برتر.pdf


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۲ بازدید)
تماس با ما (۲۸۱۳ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۵۰۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...