-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۲۳۶۱ مورد

برگزاری هشتمین جشنواره جایزه ملی ایثار

سه شنبه ١٦ آبان ١٤٠٢ ساعت ١٠:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 109 نفر )


مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه از برگزاری هشتمین جشنواره جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر از یکم لغایت 18 اذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر سیدامیر رضوی سطوتی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله از سوی اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به منظور شناسایی، معرفی و تقدیر از دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر در محورهای ایثارگری، علمی-آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برگزار می شود گفت: ثبت نام الکترونیکی دانشجویان واجد  شرایط از طریق سامانه به نشانی https://melliisar.behdasht.gov.ir خواهد بود.

وی اظهار داشت: انتخاب دانشجویان برتر هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در «سه مرحله ی دانشگاهی، کلان مناطق آمایشی و کشوری با هدف ایجاد پویایی، تحرک و رقابت سالم، شناسایی و تجلیل از دانشجویان سرآمد گروه هدف در زمینه های علمی-آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، زمینه سازی برای اعتلای همه جانبه دانشجویان گروه هدف می باشد.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه در ادامه افزود: برگزیدگان نهایی جشنواره به عنوان دانشجوی استعداد درخشان(مطابق ایین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشجویان استعداد درخشان وزارت متبوع) تلقی خواهند شد و از سال جاری صرفاً برگزیدگانی به عنوان دانشجوی استعداد درخشان شناخته خواهند شد که حداقل پنجاه درصد امتیاز شاخص های ارزیابی را کسب کرده باشند.

گفتنی است دانشجویان واجد شرایط لازم است جهت شرکت در این جشنواره موارد زیر را مدنظر قرار دهند:

*گروه هدف از نظر وضعیت ایثارگری شامل: همسر و فرزند شهید، همسر و فرزند جاویدالاثر، جانباز 25 % و بالاتر، همسر و فرزندان جانباز 25% و بالاتر، آزادگان و همسر و فرزندان آنان که در دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

*مقاطع تحصیلی: شامل مقاطع تحصیلی کارشناسی(ناپیوسته و پیوسته)، کارشناسی ارشد( ناپیوسته و پیوسته)، دکترای حرفه ای(رشته های تحصیلی پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی)، دکترای تخصص (PhD)، و مقطع تخصص است.

*حداقل معدل کل برای دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره در مقطع دکترای حرفه ای( رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی) نمره 16، در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی(PhD) نمره 17 و مقطع تخصص با گواهی قبولی در آخرین آزمون ارتقاء است.

* بنا بر اعلام اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، رتبه های اول آزمون های جامع کشوری شامل پیش کارورزی(پزشکی)، علوم پایه (پزشکی و دندانپزشکی) و آزمون جامع (داروسازی و دندانپزشکی) از شهریور 1401 لغایت شهریور 1402 در صورتیکه دانشجوی شاهد و ایثارگر باشند، واجد شرایط ثبت نام در بخش ویژه هشتمین جشنواره جایزه ملی ایثار هستند.

*شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره:

- دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته پس از اتمام ترم دوم تحصیلی

- دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته پس از اتمام ترم سوم تحصیلی

- دانشجویان رشته پزشکی و دندان پزشکی در مقطع دکترای حرفه ای بعد از آزمون علوم پایه

نکته: دانشجوی شرکت کننده در جشنواره بایستی در همان مقطع، در حال تحصیل باشد

بر اساس این گزارش، حداکثر تعداد 15 نفر از دانشجویان گروه هدف هر دانشگاه که بالاترین امتیاز در مقطع/رشته مربوطه را کسب کرده اند ب مرحله منطقه ای راه می یابند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره و مدارک ثبت نامی به لینکی که در ادامه آمده است مراجعه نمایید.

شماره تماس 31511237-058 آماده پاسخگویی به سوالات دانشجویان می باشد.

 

آیین نامه جشنواره.pdf

آیین نامه استعداد درخشان.pdf


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۲ بازدید)
تماس با ما (۲۸۱۳ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۵۰۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...