گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۶۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۰۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۷۴۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۸۶۶۹۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٨ - ۸۶۵ مورد

دکتر شاهین فر در جلسه کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه تاکید کرد؛ ضرورت مستند سازی دقیق و جامع انجام کارها

دوشنبه ١٣ آذر ١٤٠٢ ساعت ٧:٥٩ ق.ظ   ( بازدید : 55 نفر )


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در جلسه کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه که با حضور جمعی از معاونان، مدیران، رابطان ارزیابی عملکرد دانشگاه و همچنین رئیس گروه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، بر مستند سازی دقیق و جامع و ارائه گزارش اقدامات انجام شده در واحدهای تابعه دانشگاه از سوی متولیان و البته به کمک روابط عمومی دانشگاه تاکید کرد.

دکتر شاهین فر به بخشی از اقدامات و کارهای انجام شده در دانشگاه، از جمله در حوزه هوشمند سازی دانشگاه اشاره کرد و خطاب به معاونان و مدیران دانشگاه تاکید کرد که می بایست در حوزه مستند سازی کارهای انجام شده، تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین به بخشی از برنامه های در حال انجام در دانشگاه در حوزه حمایت از برنامه جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: در خیلی از شاخص ها، در استان جلوتر از میانگین کشوری هستیم و باید تلاش کنیم در زمره دانشگاه های برتر باشیم.

معاون توسعه دانشگاه نیز، کار در دانشگاه علوم پزشکی استان را کاری شبانه روزی و بدون تعطیلی دانست و ادامه داد: تلاش شده است خدمات در حوزه سلامت در خور شان مردم ارائه شود و امیدواریم طی چند سال آینده، مردم بی نیاز از دریافت خدمات حوزه بهداشت و درمان از خارج استان شوند.

به گفته دکتر براتی زاده، 97 درصد از مراکز تابعه دانشگاه در سراسر استان، دارای پزشک هستند و مشوق های در نظر گرفته شده در حوزه حمایت از قانون جوانی جمعیت نیز به افراد مشمول داده شده است.  

مهندس صمدی رئیس گروه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن مدیریت توسعه در دانشگاه، به ارزیابی دانشگاه در شاخص های مختلف پرداخت و به سوالات و ابهامات برخی از اعضای جلسه در خصوص شاخص های مد نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی پاسخ داد.

در ابتدای این جلسه، داوری مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علاوه بر ارائه گزارش ارزیابی عملکرد انجام شده و آسیب شناسی آن، به بررسی نتایج ارزیابی عملکرد و رتبه دانشگاه در سال های اخیر پرداخت و به این موضوع اشاره کرد که در خصوص ارزیابی عملکرد، جلسات متعددی برگزار شده است.  
در پایان نیز با اهدای لوح از آقای داوری مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه به عنوان رابط ارزیابی عملکرد دانشگاه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقدیر شد.


منبع : مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.






جستجو
متن متحرک (۳۱۳۰ بازدید)
کرونا ویروس (۱۷۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...