-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۸۷۹ مورد

برگزاری گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

دوشنبه ٤ اسفند ١٣٩٣ ساعت ١١:١٨ ق.ظ   ( بازدید : 1299 نفر )


 گردهمایی دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی  در سالن شهید آوینی بیمارستان امام علی (ع) در تاریخ 11/9/93 برگزار شد .

در این گردهمایی که با هدف برقراری ارتباط بیشتر بین دانشجویان و مسئولین برگزار شد در نشست اولیه دانشجویان کمیته ای تحت عنوان کمیته ارتقاء تشکیل شد که هدف آن شناخت و تقویت استعداد های مختلف دانشجویان و پیشرفت تحصیلی و پژوهشی آنها معرفی شد . این کمیته از سه واحد علمی پژوهشی و فرهنگی به مدیریت اساتید مشاور و یک نفر رابط دانشجویی در هر کمیته تشکیل گردید . هدف کلی: استفاده از پتانسیل های دانشجویان و تشویق آن ها به حضور فعال جهت پیشرفت های کلی می باشد .

 در ادامه ریاست محترم دانشگاه در این مراسم ضمن تجلیل از مقام شهدا و خانواده آنان، دانشجویان شاهد و ایثارگر را به عنوان عصاره و نتیجه این خانوادهها دانست و افزود: این دانشجویان باید بر خود ببالند و الگوی نمونه ایثار در جامعه باشند. دکتر «ابراهیم گلمکانی» اضافه کردند: جنگ هشت ساله جدا از ضررها و آسیبها، ارزشهای زیادی را در جامعه بارور کردو همه باید برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا سعی و تلاش کنیم و آن را به نسلهای آینده انتقال دهیم. وی اظهار داشت: من افتخار میکنم که به بخشی از درخواستها و انتظارات شما دانشجویان جامعه عمل بپوشانم و مشکلات را به حداقل برسانم. ما به کمبودها و مشکلات دانشجویان واقف هستیم و در حال حاضر برای کاهش مشکلات مربوط به خوابگاه، اقدامات جدیدی انجام دادهایم و در آینده نزدیک دانشجویان از اثرات مثبت آن برخوردار خواهد شد.  

 سرپرست محترم نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: جایگاه شهید و ایثارگر بالاترین جایگاه و آگاهی از این درجه رفیع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دکتر «سید مرتضی موسوی جاجرمی» افزود: هر چه اقدامات در زمینه های مختلف در شان دانشجویان شاهد و ایثارگر باشد، ارزشمند تر است.

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز در این مراسم گفت: از مهمترین اهداف این ستاد پر رنگ تر دیده شدن دانشجویان، بالا بردن سطح علمی آن ها و رسیدن به قله های برتر، تغییر نگرش و رفع دلسردی آن ها میباشد.

خانم دکتر «معتمدالصنایع» افزود: با انتخاب رابطان کل و چند نماینده رابط در این همایش به عنوان کمیتههای مختلف، رسیدگی به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر بهتر و پررنگ تر از گذشته خواهد بود.

برگزاری کارگاه روانشناسی جهت دانشجویان شاهد و ایثارگر که با دعوت از جناب آقای محمد شاکری فرزند معزز شهید و مدیر محترم توسعه و منابع انسانی دانشگاه بعنوان مدرس صورت گرفت از دیگر برنامه های گردهمایی بود که با هدف افزایش عزت نفس در دانشجویان شاهد و ایثارگر به انجام رسید .

و در پایان از اساتید مشاور محترم همکار در ترم های گذشته و دانشجویان معدل الف ستاد شاهد و فارغ التحصیلان و یک نفر دانشجوی فعال پژوهشی تقدیر به عمل آمد . در مجموع این گردهمایی انگیزه خوبی برای تلاش بیشتر در دانشجویان بود و در روزهای بعد بازخوردهای خوبی از طرف دانشجویان به اساتید مشاور و ستاد شاهد و ایثارگر در زمینه برقراری این نشست داده شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۱ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۶ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...