گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۰۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۰۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۷۷۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۸۶۷۲۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٨ - ۹۰۱ مورد

پیام تبریک مدیر منابع انسانی دانشگاه به مناسبت ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر

چهارشنبه ١١ بهمن ١٤٠٢ ساعت ٧:١ ق.ظ   ( بازدید : 91 نفر )


مدیر منابع انسانی دانشگاه طی پیامی آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل است: بهمن ماه یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار کبیرانقلاب ، امام خمینی(ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز کردند که با برچیدن یکباره ی بساط استعمار به ثمر نشست تا الگویی شایسته برای سایر ملت ها برای بیداری و جهت دهی آنان به سوی رهایی از بند استثمار باشد.

ایام ا… دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به شمار می‌رود تا مروری بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم. بدون تردید انقلاب بزرگ مردم غیور ایران باعث سربلندی همه محرومان و مستضعفان شده و امروز این انقلاب به درجه‌ای از بالندگی رسیده که جهانیان را تحت تأثیر قرار داده است. دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جان‌فشانی‌های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره) ، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی و جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت ، سعادتمندی و توفیقات روز افزون در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

 


منبع : مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.






جستجو
متن متحرک (۳۱۳۰ بازدید)
کرونا ویروس (۱۷۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...