گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۷۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۰۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۸۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۸۶۷۹۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٨ - ۹۷۰ مورد

سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مبارک باد

سه شنبه ٢٤ بهمن ١٤٠٢ ساعت ٩:١١ ق.ظ   ( بازدید : 119 نفر )


دلاور ریحانی مدیر منابع انسانی دانشگاه طی پیامی فرارسیدن چهارم شعبان سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع)  و گرامیداشت مقام جانباز را تبریک گفت.

درمتن این پیام آمده:
چهارمین روز از ماه مبارک شعبان المعظم سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، نماد ایثارگری و جانبازی، الگوی شجاعت و از خودگذشتگی در تاریخ پرشکوه اسلام است.
واژه جانباز یادآور حماسه دلاورمردانی است که با لبخند خود بر زخم‌های ناشی از اصابت تیر و ترکش، نام زیبای عباس(ع) را در کربلا زنده کردند و در عمل وفاداری، خود را به ولی زمان‌شان به اثبات رساندند.
حضرت ابوالفضل عباس (ع) علمدار کربلا در سخت‌ترین شرایط با بصیرت، مولا و امام خود را تنها نگذاشت تا اینکه به مقام جانبازی و قرب الی الله نائل گشت.ما این‌چنین صحنه‌هایی را در دوران هشت سال دفاع مقدس از شهدا، جانبازان و جوانان سرزمینمان دیده‌ایم و به چنین مردان ولایتمدار و بصیری افتخار می‌کنیم.
بدینوسیله بر خود واجب می دانم چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز را به ملت عزیز ایران به ویژه جانبازان فداکار و خانواده‌های صبور و استوارشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی و سعادت برایشان مسئلت نمایم


منبع : مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.






جستجو
متن متحرک (۳۱۳۰ بازدید)
کرونا ویروس (۱۷۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...