معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بررسی بیش از 2 هزار و 200 پرونده در کمیسیون پزشکی این معاونت خبر داد و گفت: با تشکیل 22 جلسه در هر ماه بیش از 100 پرونده پزشکی با حضور متخصصان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفته است.

دکتر عبدا... کبریایی روز دوشنبه 21 اسفندماه 1402 در گفت‌وگو با وبدا با بیان اینکه جلسه کمیسیون پزشکی دانشگاه با حضور متخصصان رشته‌های مرتبط به‌منظور بررسی و اظهار نظر در خصوص مرخصی استعلاجی، تأیید وضعیت بیماری، ازکارافتادگی کارکنان دولت و... در حوزه معاونت درمان دانشگاه برگزار شده است، عنوان کرد: پرونده‌های تأیید بیماری، تأیید داروهای مخدر و دوز مصرفی، تأیید معلولیت و.... در این کمیسیون بررسی و ابزار نظر تخصصی می‌شود.


وی اضافه کرد: در جلسات کمیسیون پزشکی خلاصه پرونده بیماران و نکات مهم مطرح و با بیان نظر متخصصان تصمیم‌گیری‌هایی انجام می‌شود.


دکتر کبریایی با بیان اینکه دستورالعمل و شرح وظایف کمیسیون‌های پزشکی مستقر در معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است، ادامه داد: این اقدام گامی مؤثر در جهت استانداردسازی، اعتلا و ارتقای سطح این کمیسیون‌ها برای یکسان‌سازی عملکرد آن‌ها بوده است.