گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۶۷۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۴۵۹۶۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۵۲۲ مورد

برگزاری جلسه تحلیل و بازخورد نیاز ها و انتظارات مشتریان

یكشنبه ١٤ آبان ١٣٩٦ ساعت ٨:٢ ق.ظ   ( بازدید : 921 نفر )


در اجرای برنامه ارتقا نظام جامع پاسخگویی به شکایات جلسه ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول سال 96 واحد های تابعه دانشگاه در خصوص " تحلیل و بازخورد نیاز ها و انتظارات مراجعه کنندگان و خدمات گیرندگان " در مورخ  96/08/13 و در محل سالن اندیشه با حضور کارشناسان اداره بازرسی و نمایندگان و مسئولین رسیدگی به شکایات واحدهای تابعه دانشگاه برگزار گردید.ادامه مطلب...

 


منبع : بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
رسیدگی به شکایات (۱۹۳۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...