گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۸ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۲۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۴۵۲۶۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۵۲۲ مورد

اولین همایش کشوری مدیریت عملکرد سلامت در حوزه پدافند غیر عامل ویژه ادارات بازرسی

سه شنبه ٤ آبان ١٣٩٥ ساعت ١١:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 1667 نفر )


اولین همایش کشوری مدیریت عملکرد سلامت در حوزه پدافند غیر عامل ویژه ادارات بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاههای علوم پزشکی در اول آبان ماه 95 در کمپ پتروشیمی بجنورد توسط اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد وپاسخگوئی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار گردید .

 

دبیر همایش کشوری مدیریت عملکرد سلامت در حوزه پدافند غیر عامل ضمن ابراز تشکر از رییس و هییت رییسه دانشگاه و عوامل دست اندرکار برگزاری این همایش اظهار داشت: در حوزه سلامت باید تهدید شناسی نماییم چرا که با نوشتن سناریو و تعیین تهدیدات می توانیم عوامل خطر را خنثی کنیم.

آقای دکتر"علی حجازی "تاکید نمودند:پدافند غیر عامل کنترل قبل اقدام است و رهبر معظم انقلاب نیز این بحث را در یکی از سخنرانی های خویش عبادت قلمداد کردند.

وی در ادامه نیز برای تداوم این موضوع بیانیه ای قرائت و ابراز امیدواری کرد که توجه به این مبحث تداوم یابد و تا شش ماه آینده بسته پدافند غیر عامل در حوزه دارو و بهداشت درمان داشته باشیم.

وی این مبحث را از اولویت های وزارت بهداشت دانست که اداره بازرسی نیز موظف است بر اساس چک لیست ها این روند را پایش و تحلیل کند .

 


منبع : بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
رسیدگی به شکایات (۱۹۲۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...