گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۴۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۲۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۸۲۸۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۱۰۷۵ مورد

بیانیه نیمه شعبان

یكشنبه ٢ خرداد ١٣٩٥ ساعت ١٢:٥٠ ب.ظ   ( بازدید : 1021 نفر )


پيامبر گرامى اسلام (صلى الله عليه وآله) مى­ فرمايند: «لو لم يبق من الدنيا إلا يوم واحد لطول الله ذلك اليوم حتى يخرج رجلا من أهل بيتي يملأ الأرض عدلا و قسطا كما ملئت ظلما و جورا». « اگر تنها يك روز از عمر دنيا باقى بماند، خداوند آن روز را آن قدر طولانى خواهد نمود تا اينكه از خاندان من مردى را بر انگيزاند و جهان را پر از عدل و داد كند» و نيز مى­فرمايند: « و يسعهم عدله، عدالتش همه را فرا مى گيرد».

شعبان المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است و جان و دل مسلمانان در این ماه به موالید خجسته آن منور می شود و همه این اعیاد، به نیمه شعبان منتهی می گردد. که روز میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر(ص) است که با حضورش خوبی ها را معنا می بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید. بی شک آن امام همام از پیروان و شیعیانش انتظاردارد که زندگی خویش را با التزام به ایمان و عمل صالح در مسیر درک مراتبی از عبودیت الهی، برای دستیابی به نفس مطمئنه انتظام بخشیده و زمینه ظهورش را فراهم کنند.

خجسته میلاد با سعادت مسیح آخرالزمان، ستاره سپهرولایت، عدل گستر گیتی، حضرت حجت ابن الحسن، العسکری ارواح العالمین، را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه به جامعه دانشگاهی،اساتید، همکاران،و دانشجویان محترم و رهبر فرزانه حضرت آیت الله امام خامنه ای تبریک عرض نموده از درگاه ایزد منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را مسألت می نمائیم.


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۴۱ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۲۲ بازدید)
عید قربان (۵۴۲۳ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...