گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۶۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۴۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۴۳۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۸۴۴۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۱۰۷۵ مورد

برگزاری آئین خیر مقدم و معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه

چهارشنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٥ ساعت ١٢:٢ ب.ظ   ( بازدید : 521 نفر )


آئین معارفه دانشجویان ورودی جدید با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وبدا دکتر"ابراهیم گلمکانی" در جشن ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه که با حضور 150 دانشجو و به منظور آشنایی با محیط و ضوابط دانشگاهی و خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید در تالار شهید دکتر لنگری برگزار شد ،اظهار داشت: در طول زندگی دوران های متعددی وجود دارد و شما دانشجویان عزیز پس از تلاش و زحمت بسیار وارد فاز جدید و مهمی از زندگی شده اید.

وی تاکید کرد:دانشگاه علوم پزشکی استان با وجود نوپا بودن و زیر ساخت های در حال توسعه ، تیم مدیریتی خوبی دارد و از کادر هیات علمی قوی برخوردار است و با ساخت دانشکده ها و مراکز بهداشتی درمانی بیشتر و بهره برداری از آن ها در مسیر پیشرفت خوبی قرار دارد .

وی به لزوم رعایت نکات اجتماعی خاصی توسط دانشجویان  تاکید کرد و افزود:دانشجویان همچون امانتی نزد دانشگاه هستند تا برای ارائه خدمات سلامت به جامعه در آینده آماده شوند .

به گفته دکتر"گلمکانی"در سازمان سلامت محوری مانند بیمارستان تمامی کارشناسان،پزشکان و پرستاران با هم و در تعامل با یکدیگر فعالیت دارند و ارزش سیستم به وجود اعضای دارای مهارت و اخلاق حرفه ای می باشد که دانشجویان از ابتدا باید آن را مدنظر داشته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز در ادامه دانشگاه را خانه دوم دانشجویان دانست و اظهار داشت:پذیرش در بخش های آموزش عالی دولتی نشانی از تلاش و نخبگی است و نتایج ارزشمند آن در جهت خدمت به جامعه نمود پیدا می نماید.

دکتر"فریمان ابراهیم زاده" ضمن معرفی پورتال دانشگاه  و معاونت فرهنگی دانشجویی به معرفی بخش های این معاونت نظیر انجمن های علمی،نشریات دانشجویی،اردوهای دانشجویی،فعالیت های قرآنی ،تربیت بدنی و اداره مشاوره،خوابگاه و سلف سرویس و کار دانشجویی پرداخت.

به گفته وی فعالیت در بخش انجمن های علمی از ترم نخست دانشجویی آغاز می شود و این امر می تواند سبب پویایی گردد و در ادامه به توضیح فعالیت های تمامی بخش ها پرداخت.

دکتر"ابراهیم زاده" در پایان دانشجویان را به داشتن اخلاق حرفه ای تاکید کرد و افزود:باید در حفظ اخلاق حرفه ای جدیت داشته باشیم به تعهدات خود عمل کنیم.

 


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۴۱ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۲۲ بازدید)
عید قربان (۵۴۲۳ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...