گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۸۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۷۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۹۴۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۷۱۳۱۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۴۸۹ مورد

هدف دانشگاه، تربیت دانشجوی کارآمد و متخصص است

سه شنبه ١٠ دی ١٣٩٨ ساعت ٧:٣٠ ق.ظ   ( بازدید : 301 نفر )


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: هدف این دانشگاه در حوزه آموزشی، تربیت دانشجوی کارآمد و متخصص است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر سید احمد هاشمی در نشست صمیمی با دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان، با بیان اینکه قرار گرفتن در محیط دانشجویی همراه با نشاط و شور و شعف است، اظهار کرد: دغدغه مسئولان دانشگاه این است که دانشجو در حین تحصیل شرایط خوبی داشته باشد و بدون دغدغه تحصیل کند.

وی ادامه داد: از دانشجویان می خواهیم با علم اندوزی و تلاش برای کسب تجربه، آماده شوند تا پس از فارغ التحصیلی، با یک اندوخته خوب و مهارت کافی وارد جامعه شده و خدمت کنند.

دکتر هاشمی با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد، خاطرنشان کرد: دغدغه مان این است تا شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، دانشجویان خوب و کارآمدی باشند.

دکتر هاشمی اضافه کرد: محیط کار و درس را لینک کرده ایم تا دانشجو وقتی وارد جامعه می شود، مهارت لازم را کسب کرده و به مردم خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 15 سال قدمت دارد، تصریح کرد: مقایسه این دانشگاه با دانشگاه های مادر با قدمت 70 سال، کار صحیحی نیست چرا که سایر استان ها، در طول چند دهه رشد پیدا کرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه دانشگاه این استان نیز در کنار دانشگاه های علوم پزشکی مادر، باید رشد و توسعه یابد، گفت: البته در طول 15 سال گذشته دانشگاهمان رشد خوبی را پیدا کرده و برخی مشکلات گذشته را ندارد.

دکتر هاشمی در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه تهیه ساختمان و فضای فیزیکی مناسب برای مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان، دغدغه مهم مسئولان دانشگاه است، اظهار کرد: یکی از درخواست ها در سفر قریب الوقوع وزیر بهداشت به استان در هفته های آینده، اختصاص فضای فیزیکی مناسب به پردیس دانشکده شیروان است.

وی با تاکید بر اینکه باید فضای تحصیل در شان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی باشد، بر پیگیری مسئولان برای به ثمر رسیدن مطالبات دانشجویان تاکید کرد. 

بر پایه این گزارش در این دیدار صمیمی که با حضور دکتر امیر امانی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی دانشگاه، مهندس پیمان فیضی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و دکتر علی آرمیده سرپرست شبکه بهداشت شیروان برگزار شد، دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان با پرسش و پاسخ از مسئولان دانشگاه به بیان مطالبات، دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند.   


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۶۴ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۴۳ بازدید)
عید قربان (۵۴۶۲ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...