بروزرسانی مصوبه لیست اقلام عدم شمول مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی

سه شنبه ٢٦ دی ١٣٩٦ ساعت ١٣:٤٨ ب.ظ   ( بازدید : 705 نفر )


دبیر کمیته تشخیص مصادیق وسیله پزشکی خبر داد: بروزرسانی مصوبه لیست اقلام عدم شمول مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی

خانم دکتر لطیفی دبیر کمیته تشخیص مصادیق وسیله پزشکی گفت:

کلیه مصوبات قبلی  اداره کل تجهیزات پزشکی در خصوص  فهرست  اقلامی که  عدم شمول مجوز واردات بر آنها مترتب می گردد، موضوع نامه های شماره 43765/655 و 29690/655 خطاب به گمرک جمهوری اسلامی ایران و دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت( خبر 10تیر 1396) ، به شرح لیست شماره 1 و 2 (به پیوست) بروزرسانی می گردد.

لازم  به توضیح است که آن دسته از اقلامی که از لیست عدم شمول خارج گشته اند اقلامی می باشند که طبق شاخص های کمیته مصادیق "وسیله پزشکی" محسوب شده (لیست شماره 1) و از تاریخ 97/10/01 نیاز به بررسی در این اداره کل و اخذ مجوز دارند.

سایر اقلامی که همچنان در لیست عدم شمول (لیست شماره 2)  قرارگرفته اند وسیله پزشکی نمی باشند و نیاز به اخذ مجوز از این اداره کل ندارند.

تامین کنندگان محصولات مندرج در لیست شماره 1 می توانند از اکنون تا مهلت زمان فوق الذکر یعنی اول آذر سال 1397 بطور اختیاری جهت دریافت مجوز به این اداره کل مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است لیست مرجع عدم شمول وسیله پزشکی صرفا" لیست شماره 2 می باشد  که متناوبا" به روزرسانی می گردد و این لیست در بخش ادارات و کمیته ها در منوی کمیته تشخیص مصادیق وسیله پزشکی و همچنین لینک استعلام وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی در دسترس می باشد.

 

مشاهده لیست اقلام خارج شده از مصوبه عدم شمول اخذ مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی - لیست شماره 1

مشاهده لیست اقلام عدم شمول اخذ مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی - لیست شماره


منبع : اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...