گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۳۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۷۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۶۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۷۱۰۶۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۲۳۶ مورد

اندیشه حامدی، پژوهشگر برتر و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان: دانشجویان در کمیته تحقیقات دانشجویی عضو شوند و مهارت های خود را در زمینه انجام تحقیقات افزایش دهند

سه شنبه ١٠ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٩:٤ ق.ظ   ( بازدید : 577 نفر )


اندیشه حامدی، کارشناس ارشد اپیدمیولوژی(فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی یزد)، عضو هیئت علمی و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان می باشد که در سال 1397 بعنوان پژوهشگر برتر مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان معرفی و مورد تقدیر معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه قرار گرفت.

اندیشه حامدی مقالات زیادی را در مجلات معتبر نمایه ISI، Pubmed و Scopus و ... به چاپ رسانیده است. وی در خصوص کسب این موفقیت اظهار داشت، در جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه که فعالیت های پژوهشی سالانه اعضای هیئت علمی مورد بررسی قرار می گیرد موفق به کسب رتبه برتر شده است که بیشتر تحقیقات ایشان در زمینه اپیدمیولوژی بیماری های واگیر و غیر واگیر، سوانح و حوادث ترافیکی انجام گرفته است.

وی به عنوان یک فرد موفق در زمینه پژوهشی و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی مجتمع افزود، بسیاری از دانشجویان درخصوص اینکه از کجا شروع کنیم و چگونه موضوعی مناسب برای پژوهش انتخاب کنیم دچار سردرگمی هستند. توصیه می شود مطالعات اول با کمک افرادی با تجربه و همچنین با بررسی مقالات چاپ شده در مجلات معتبر انجام شود و معمولاً مطالعات جدید در ادامه و راستای مطالعات قبلی می باشد. دانشجویان می توانند با مراجعه به لیست اولویت های پژوهشی دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی، راهنمایی خوب برای انتخاب موضوعات پژوهشی بدست بیاورند.

ایشان همچنین دانشجویانی که ابتدای راه علم آموزی و پژوهش قرار دارند را مخاطب قرار داد و گفت : علاقه مندی را در خود ایجاد کنید و لازمه علاقه مندی ایجاد انگیزه و هدف می باشد. اینکه با انجام تحقیق به چه اهدافی در زمینه پیشرفت فردی و پیشرفت اجتماعی می رسند. سپس مهارت های خود را در زمینه انجام تحقیقات افزایش دهند، تخصص در زمینه رشته تحصیلی، یادگیری مهارت های روش تحقیق ازجمله؛ متدلوژی پژوهش، جستجوی منابع الکترونیکی، مقاله نویسی و تقویت زبان انگلیسی که برای دستیابی به منابع به روز بسیار ارزشمند است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان عزیز و در همین راستا پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان، دانشجویان را دعوت به عضویت در کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده و انجام فعالیتهای پژوهشی نمود.


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۶۴ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۴۳ بازدید)
عید قربان (۵۴۶۱ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...