گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۷۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۷۷۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۲۸۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۲۲۷۰۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۳۷۶ مورد

برگزاری جلسه راهکارهای عملی جهت افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین به بیمارستان

پنج شنبه ١٢ بهمن ١٣٩٦ ساعت ١٢:٢٠ ب.ظ   ( بازدید : 678 نفر )


جلسه راهکارهای عملی جهت افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین به بیمارستان با محوریت پاسخگویی مناسب با حضورریاست، مدیریت و کلیه مسئولین و سرپرستاران محترم بخش ها و واحدها در سالن جلسات بیمارستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر صفدری ریاست محترم بیمارستان ضمن تشکر از حضور مسئولین واحدها و با عنایت به اهمیت موضوع طرح تکریم و اینکه نظرات و پیشنهادات بیماران و همراهیان و مراجعین به این مرکز آئینه تمام قدی برای انعکاس کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در این بیمارستان می باشد و با توجه به پتانسیل های موجود در نیروی انسانی و امکانات موجود در این بیمارستان قابلیت ارتقاء به بیمارستانهای برتر را داریم و به همین مناسبت ضمن نظرخواهی از کلیه مسئولین و سرپرستاران محترم بخش های بیمارستان سال 97 را جهت کلیه همکاران شاغل در همه رده های خدمتی به عنوان سال " من پاسخگو هستم" اعلام نمودند.

 

 

 

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۳۶ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۳۹ بازدید)
دوره بازآموزی (۶۰۰۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...