گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۴۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۸۳۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۲۸۵۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرامی باد.

شنبه ١٢ آبان ١٣٩٧ ساعت ١٣:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 392 نفر )


سیزدهم آبانماه هر سال یادآور 3 واقعه بزرگ و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به کشور ترکیه به جرم دفاع از استقلال و آزادی ایران سربلند در سال 1343، به شهادت رساندن فرزندان شجاع این سرزمین و دانش‌آموزان مظلومی که در اعتراض به نظام موروثی شاهنشاهی به قیام پرداخته بودند در سال 1357 و تسخیر سفارت اسمی و لانه جاسوسی رسمی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ این روز را به یوم ا... دیگری در تاریخ پرافتخار ملت بزرگ و مسلمان ایران تبدیل کرده است. همان ملّت آزاده و آزاد اندیشی که با روحیه استبداد ستیزی و استکبار گریزی، نسخه جدیدی از استقلال سیاسی و پایبندی به اصول اسلامی و انسانی را در دنیا به نمایش گذاشته و به واسطه تاثیر گذاری این روحیه انقلابی در بیداری امت های مظلوم و تحت ستم، همواره مورد حقد و کینه سردمداران استکبار و صهیونیسم جهانی بوده است.
با وجود تجربه تلخ دشمن در شکست محاصره اقتصادی، حمله مستقیم نظامی، تحمیل جنگ نا برابر تحمیلی و صدها توطئه بزرگ و کوچک دیگر، هنوز هم تاجرمسلکان متکبری پیدا می شوند که در مسیر شکست خورده قبلی گام بر می دارند و در تلاشند تا با اعمال تحریم های ناجوانمردانه و غیر انسانی، حمایت از عناصر شناخته شده و رسوای سیاسی و ایجاد نارضایتی عمومی، مسیر استقلال طلبی مردم کشورمان را سدّ نموده و به سیادت سیاسی جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد نماید. جنگ افروزان حرفه ای و تروریست های نامدار دنیا در تلاشند تا به یاری مافیای رسانه ای و با هلهله و حمایت برخی مزدوران مرتجع و بی آبروی منطقه ای خود، اتهامات واهی بر علیه ملت بزرگ و مسلمان ایران را به مرحله اعمال تحریم های گسترده بین المللی بر علیه کشورمان برسانند.
در آستانه چهلمین سالگرد استقرار مردمسالاری دینی در میهنمان، نظام جمهوری اسلامی ایران به درجه ای از تکامل، بلوغ و ثبات رسیده است که با تکیه بر رهبری شجاعانه ولی فقیه، استمرار حضور دشمن شکن مردم، توجه به توسعه علم، دانش و فن آوری در همه حیطه ها و از جمله فن آوری نظامی، موشکی و پهپادی و به واسطه دیپلماسی فعال و پویای منطقه ای و بین المللی، استکبار و صهیونیسم جهانی را در منزوی ترین موقعیت تاریخی قرار داده است.
خوشبختانه نصرت الهی، وحدت کلمه و هوشیاری و حضور همیشگی مردم از یکسو، و برملا شدن ماهیّت غیر انسانی دشمنان ما در سوریه، یمن، افغانستان، لبنان و اخیرا ترکیه از سوی دیگر باعث شده است تا شارلاتانیسم بین المللی و رسانه ای، میراثی جز سرافکندگی و رسوائی برای آمریکا، اسرائیل و معدود همپالگی های حقیر منطقه ای شان نداشته باشد و نسل جدید انقلاب نیز با شوری برخواسته از شعور سیاسی، در مسیر روشن استقلال طلبی، استکبار ستیزی و توسعه علمی و اجتماعی میهنمان گام بر دارد.

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۱۳ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۶ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...