گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۵۵۷۷۹ مورد

تقدیر از آقای نعمتی در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان

چهارشنبه ٣ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١١:٣٢ ق.ظ   ( بازدید : 767 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، مسئول گروه تخصصی توسعه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، فرماندار ، امام جمعه شهر راز، بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها، علمای شیعه و اهل سنت، جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان راز و جرگلان برگزار گردید، شرکت نمود.

در این مراسم از زحمات آقای نعمتی مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان تقدیر و آقای "رضاعلی یوسفی" به عنوان سرپرست جدید این مجموعه منصوب شد.

آقای دکتر  "احمد هاشمی" معاون بهداشتی دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاشهای ارزنده آقای نعمتی، به وضعیت شاخصهای بهداشتی و امکانات شهرستان راز و جرگلان در حوزه بهداشت و درمان و تعداد پزشکان، ماماها، بهورزان پرستاران، ماماها و ... اشاره نموده و خاطرنشان کرد: ارتقاء شاخصهای بهداشتی و درمانی این شهرستان طی دهه های اخیر چشمگیر و قابل توجه بوده و قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی افزود: علیرغم این رضایت نسبی از وضعیت فعلی، نگاه همه ما به این شهرستان، با توجه به فاصله زیاد آن تا مرکز استان، ویژه بوده و همچنان در جهت رفع کامل مشکلات، رفاه حال مردم و رسیدن به شرایط مطلوب تلاش خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم آقای "نعمتی" مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ضمن تقدیر از حمایتهای بی دریغ آقای دکتر "حق بین" رئیس دانشگاه و معاونان و همچنین فرماندار شهرستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، به بیان خلاصه ای از عملکرد مجموعه طی دوسال گذشته پرداخت.
راه اندازی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری راز و جاده ای حصارچه، تجهیز و راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت راستقان، کلنگ زنی مرکز جدید راستقان، جذب نیروهای انسانی از جمله پزشک، ماما، پرستار، کارشناس بهداشتی، بهورز، نیروهای اداری و مالی و ...، پیگیری و نظارت بر احداث ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت و تسهیلات زایمانی باغلق، دیوارکشی، مرمت و بازسازی خانه های بهداشت، تجهیز و راه اندازی سالن آموزش راز، تغییر و اصلاح زیر ساختهای اداری، ساماندهی وضعیت مالی و تسویه بدهی ها، مجهز نمودن مراکز و خانه های بهداشت و ایجاد زیرساخت جهت ثبت اطلاعات و خدمات در سامانه یکپارچه بهداشت(سیب)، ارائه مراقبتهای ادغام یافته گروههای سنی، برگزاری دهها کمپین و مناسبت بهداشتی، همایشها و کارگاهها و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی گسترده اهم مواردی بود که آقای نعمتی به آن اشاره کرد.

برپایه این گزارش، جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان از جمله فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شوراهای اسلامی و پرسنل شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان با اعطاء تقدیر نامه، لوح یادبود و هدایای مختلف از آقای نعمتی تقدیر و تشکر کرده و همکاری و حمایت خود را با آقای یوسفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان اعلام نمودند.

آقای نعمتی در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، ضمن تشکر از حضور و ابراز لطف تمامی مسئولین استانی و شهرستانی، همچنین همکاران شهرستان راز و جرگلان در مراسم امروز و حمایتها و همراهی بی شائبه ایشان طی دو سال گذشته، دوره مدیریت خود در راز و جرگلان را دورانی خاطره انگیز، به یادماندنی، پربار و سرشار از تجربه های جدید در کنار همکاران و مردمانی بی نظیر و مهربان دانسته و خاطرنشان کرد: امروز که رسالتم در راز و جرگلان به پایان رسیده و از این پس در سنگر دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه خواهم کرد، به یاری خداوند، حمایت مسئولین و همراهی همکارانم در بیمارستان امام رضا(ع) امیدوار و دلگرمم. و از هیچ تلاشی در راستای رونق این بیمارستان و پیشبرد اهداف آن فروگذار نخواهم کرد.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۱۹۲۲ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۰۹ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۵۶۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...