گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۹۴۰۶ مورد

تقدیر از آقای نعمتی در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان

چهارشنبه ٣ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١١:٣٢ ق.ظ   ( بازدید : 721 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، مسئول گروه تخصصی توسعه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، فرماندار ، امام جمعه شهر راز، بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها، علمای شیعه و اهل سنت، جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان راز و جرگلان برگزار گردید، شرکت نمود.

در این مراسم از زحمات آقای نعمتی مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان تقدیر و آقای "رضاعلی یوسفی" به عنوان سرپرست جدید این مجموعه منصوب شد.

آقای دکتر  "احمد هاشمی" معاون بهداشتی دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاشهای ارزنده آقای نعمتی، به وضعیت شاخصهای بهداشتی و امکانات شهرستان راز و جرگلان در حوزه بهداشت و درمان و تعداد پزشکان، ماماها، بهورزان پرستاران، ماماها و ... اشاره نموده و خاطرنشان کرد: ارتقاء شاخصهای بهداشتی و درمانی این شهرستان طی دهه های اخیر چشمگیر و قابل توجه بوده و قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی افزود: علیرغم این رضایت نسبی از وضعیت فعلی، نگاه همه ما به این شهرستان، با توجه به فاصله زیاد آن تا مرکز استان، ویژه بوده و همچنان در جهت رفع کامل مشکلات، رفاه حال مردم و رسیدن به شرایط مطلوب تلاش خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم آقای "نعمتی" مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ضمن تقدیر از حمایتهای بی دریغ آقای دکتر "حق بین" رئیس دانشگاه و معاونان و همچنین فرماندار شهرستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، به بیان خلاصه ای از عملکرد مجموعه طی دوسال گذشته پرداخت.
راه اندازی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری راز و جاده ای حصارچه، تجهیز و راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت راستقان، کلنگ زنی مرکز جدید راستقان، جذب نیروهای انسانی از جمله پزشک، ماما، پرستار، کارشناس بهداشتی، بهورز، نیروهای اداری و مالی و ...، پیگیری و نظارت بر احداث ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت و تسهیلات زایمانی باغلق، دیوارکشی، مرمت و بازسازی خانه های بهداشت، تجهیز و راه اندازی سالن آموزش راز، تغییر و اصلاح زیر ساختهای اداری، ساماندهی وضعیت مالی و تسویه بدهی ها، مجهز نمودن مراکز و خانه های بهداشت و ایجاد زیرساخت جهت ثبت اطلاعات و خدمات در سامانه یکپارچه بهداشت(سیب)، ارائه مراقبتهای ادغام یافته گروههای سنی، برگزاری دهها کمپین و مناسبت بهداشتی، همایشها و کارگاهها و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی گسترده اهم مواردی بود که آقای نعمتی به آن اشاره کرد.

برپایه این گزارش، جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان از جمله فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شوراهای اسلامی و پرسنل شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان با اعطاء تقدیر نامه، لوح یادبود و هدایای مختلف از آقای نعمتی تقدیر و تشکر کرده و همکاری و حمایت خود را با آقای یوسفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان اعلام نمودند.

آقای نعمتی در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، ضمن تشکر از حضور و ابراز لطف تمامی مسئولین استانی و شهرستانی، همچنین همکاران شهرستان راز و جرگلان در مراسم امروز و حمایتها و همراهی بی شائبه ایشان طی دو سال گذشته، دوره مدیریت خود در راز و جرگلان را دورانی خاطره انگیز، به یادماندنی، پربار و سرشار از تجربه های جدید در کنار همکاران و مردمانی بی نظیر و مهربان دانسته و خاطرنشان کرد: امروز که رسالتم در راز و جرگلان به پایان رسیده و از این پس در سنگر دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه خواهم کرد، به یاری خداوند، حمایت مسئولین و همراهی همکارانم در بیمارستان امام رضا(ع) امیدوار و دلگرمم. و از هیچ تلاشی در راستای رونق این بیمارستان و پیشبرد اهداف آن فروگذار نخواهم کرد.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۱۵۴۱ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...