گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۹۰۱۶ مورد

برگزاری مسابقه آشپزی به مناسبت دهه فجر در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

دوشنبه ١٥ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١٢:٤٣ ب.ظ   ( بازدید : 757 نفر )


به گزارش روابط عمومی، به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه "طبخ غذاهای سالم و سنتی" در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در خصوص اهداف برگزاری برنامه آشپزی گفت: این مسابقه با حضور جمعی از بانوان شاغل در بیمارستان، با هدف ایجاد شور و نشاط و رفع خستگی پرسنل و همچنین به منظور ترویج فرهنگ آشپزی سنتی، کاهش مصرف فست فودها و طبخ غذاهای سالم برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی برای تغذیه مناسب و سالم با توجه به شیوع چاقی و بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی و انواع سرطان‌ها در اولویت برنامه‌های سلامت جامعه قراردارد.

آقای "نعمتی" با اشاره به نقش مهم بانوان در الگوی تغذیه خانواده، افزود: در این میان زنان محور اصلی در هدایت خانواده به سمت عادات و فرهنگ تغذیه سالم و ایجاد رفتارهای غذایی صحیح و ذائقه سازی کودکان هستند و در نتیجه نقش تعیین کننده ای در حفظ سلامت کل جامعه بر عهده دارند. لذا انتخاب مواد غذایی سالم، نگهداری صحیح و طبخ غذاها به شیوه ای مناسب، از جمله نکاتی است که بانوان عزیز بایستی بصورت ویژه نسبت به آن اهتمام ورزیده و در کنار فعالیتهای اجتماعی خود هرگز از سلامت خانواده غافل نگردند.

بر پایه این گزارش خانم "روئین فردی" مقام اول، خانم ها "فیروزه" و "محمدزاده" مقام دوم و خانم ها "جهانگیری" و "پاکروح" مقام سوم این مسابقه را از آن خود کردند.

 

               


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 1 نظر

علی قلیپنج شنبه ١٨ بهمن ١٣٩٧ ساعت ٢١:٥ ب.ظ

مقام اول به ناحق انتخاب شده











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۱۳۳۹ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...