گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۸ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۵۹۹۳۰ مورد

برگزاری اردوی سرزمین موجهای خروشان مشهد جهت پرسنل بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

شنبه ٣١ فروردین ١٣٩٨ ساعت ١٠:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 697 نفر )


به گزارش روابط عمومی، در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، به برپایی یک اردوی تفریحی و خانوادگی به مقصد سرزمین موجهای خروشان شهر مقدس مشهد اقدام نمود.

در این اردوی یک روزه حدود ۵۰ نفر از پرسنل این بیمارستان و خانواده های آنان شرکت نمودند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، ضمن حضور و همراهی با کارکنان در این اردو، از ایجاد نشاط در بین پرسنل اظهار خرسندی نموده و گفت: امید است این برنامه که به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین آغاز سال نو و با هدف تجدید روحیه کارکنان، رفع خستگی و شادی آنان، ترتیب داده شده، موجبات رضایتمندی پرسنل را با ایجاد روحیه مناسب جهت ادامه فعالیت در سال جاری، فراهم نماید.

آقای نعمتی همچنین اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن عید بزرگ ولادت صاحب الزمان (عج) را تبریک و تهنیت گفته و خاطرنشان کرد: ماه شعبان یکی از پرفضیلت ترین ایام می باشد که به روایت از ائمه معصومین درهای آسمان باز و خوان رحمت الهی گشوده است. این ماه عزیز در آغازین نیمه، میلاد خجسته امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، امام سجاد (ع)، حضرت علی اکبر (ع) را در خود دارد و سرانجام در پانزدهمین شب، وقتی ماه کامل می شود، قائم آل محمد(عج)، مهدی موعود و دردانه نرگس خاتون زاده می شود. دوازدهمین امام شیعیان که به امر خدا برای حفظ گوهر وجودش از زهر کین و عناد و رذالت و دنائت خودکامگان، غایب از نظرهاست تا آن لحظه موعود فرا رسد...

وی افزود: امروز دنیا در انتظار ظهور منجی و منتطر دم مسیحایی اوست. او همنام پیامبر و هم کنیه رسول خداست و در صورت و سیرت چون نبی خاتم است. اما این انتظاراز جنس سکوت و سکون نیست؛ درونمایه اش حرکت، عمل و تسلیم است تا دلهای پیراسته را به دل امام عصر نزدیک سازد و پرده حجاب هرچه سریعتر فروافتد. باید آماده بود، حتی اگر دیده به جمالش روشن نگردد. هدف فرج، نجات بشریت است و هر منتظر واقعی این رسالت را از خود و از عصرخویش آغاز می کند تا این جریان را به حضور یوسف زمان متصل سازد و زمینه ساز ظهورش گردد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) از همگان خواست که در این ماه بزرگ از عبادت غافل نبوده و یکدیگر را از دعای خیر خود محروم نسازند.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۳۴۴۷ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۱۴ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۵۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...