گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۸۱۱۴ مورد

برگزاری اردوی سرزمین موجهای خروشان مشهد جهت پرسنل بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

شنبه ٣١ فروردین ١٣٩٨ ساعت ١٠:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 674 نفر )


به گزارش روابط عمومی، در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، به برپایی یک اردوی تفریحی و خانوادگی به مقصد سرزمین موجهای خروشان شهر مقدس مشهد اقدام نمود.

در این اردوی یک روزه حدود ۵۰ نفر از پرسنل این بیمارستان و خانواده های آنان شرکت نمودند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، ضمن حضور و همراهی با کارکنان در این اردو، از ایجاد نشاط در بین پرسنل اظهار خرسندی نموده و گفت: امید است این برنامه که به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین آغاز سال نو و با هدف تجدید روحیه کارکنان، رفع خستگی و شادی آنان، ترتیب داده شده، موجبات رضایتمندی پرسنل را با ایجاد روحیه مناسب جهت ادامه فعالیت در سال جاری، فراهم نماید.

آقای نعمتی همچنین اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن عید بزرگ ولادت صاحب الزمان (عج) را تبریک و تهنیت گفته و خاطرنشان کرد: ماه شعبان یکی از پرفضیلت ترین ایام می باشد که به روایت از ائمه معصومین درهای آسمان باز و خوان رحمت الهی گشوده است. این ماه عزیز در آغازین نیمه، میلاد خجسته امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، امام سجاد (ع)، حضرت علی اکبر (ع) را در خود دارد و سرانجام در پانزدهمین شب، وقتی ماه کامل می شود، قائم آل محمد(عج)، مهدی موعود و دردانه نرگس خاتون زاده می شود. دوازدهمین امام شیعیان که به امر خدا برای حفظ گوهر وجودش از زهر کین و عناد و رذالت و دنائت خودکامگان، غایب از نظرهاست تا آن لحظه موعود فرا رسد...

وی افزود: امروز دنیا در انتظار ظهور منجی و منتطر دم مسیحایی اوست. او همنام پیامبر و هم کنیه رسول خداست و در صورت و سیرت چون نبی خاتم است. اما این انتظاراز جنس سکوت و سکون نیست؛ درونمایه اش حرکت، عمل و تسلیم است تا دلهای پیراسته را به دل امام عصر نزدیک سازد و پرده حجاب هرچه سریعتر فروافتد. باید آماده بود، حتی اگر دیده به جمالش روشن نگردد. هدف فرج، نجات بشریت است و هر منتظر واقعی این رسالت را از خود و از عصرخویش آغاز می کند تا این جریان را به حضور یوسف زمان متصل سازد و زمینه ساز ظهورش گردد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) از همگان خواست که در این ماه بزرگ از عبادت غافل نبوده و یکدیگر را از دعای خیر خود محروم نسازند.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۱۰۱۲ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...