گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۸۱۶۵ مورد

تقدیر از روانشناسان بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به مناسبت روز روانشناس

سه شنبه ١٠ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١١:٢ ق.ظ   ( بازدید : 1245 نفر )


به گزارش روابط عمومی، به مناسبت فرا رسیدن روز روانشناس، رئیس و مدیران بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، از زحمات روانشناسان، مشاوران و مددکاران این بیمارستان تقدیر کردند.

آقای "نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، ضمن تبریک این روز، به "روانشناسی" به عنوان یک تخصص و حرفه بسیار مهم اشاره نموده و خاطرنشان کرد: در دنیای پراسترس و پردغدغه امروز، آنچه با روح و روان و اعتقادات و اخلاقیات سر و کار دارد، اهمیت بیشتری در سلامت انسان پیدا کرده است و سلامت معنوی مردم، بعدی بسیار مهم در سلامت جوامع محسوب می شود. و لذا روانشناسان و مشاوران در این ارتباط، نقشی بی بدیل دارند که چنانچه مبتنی بر سواد اسلامی و علم جدید و از آنها مهمتر اعتقاد و باور عمیق و دلسوزی برای سلامت واقعی و کامل انسان ها باشد، می تواند در تامین سلامت ایشان معجزه آسا عمل نماید.

وی افزود: بیمارانی که با اختلالات اعصاب و روان دست و پنجه نرم می کنند، به خصوص افراد بستری، شرایط ویژه ای دارند و مراقبت از این بیماران بایستی با تمهیدات و توجه خاصی انجام گردد.

آقای نعمتی همچنین از روانشناسان خواست که باتوجه به شرایط این بیمارستان، پیش از هرچیز به سلامت روحی و روانی خود توجه نموده و همواره نشاط و سرزندگی را در وجود خود تقویت نمایند.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۱۰۳۰ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...