گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۵۸۹۳۹ مورد

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت روز معلم و استاد

پنج شنبه ١٢ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٧:٨ ق.ظ   ( بازدید : 331 نفر )


به گزارش روابط عمومی، آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که روز معلم و استاد نامگذاری شده، با انتشار پیامی این روز را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام بدین شرح می باشد:

"تقویم جمهوری اسلامی ایران در دوازدهم اردیبهشت ماه به گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ علم و ایمان شهید مرتضی مطهری (ره)، به نام روز معلم و روز استاد مزین گشته است. فرهنگیان و اساتید بزرگوار و ارجمندی که استوارانه و از دیرباز در خط مقدم نجات انسان از تاریکخانه جهل و ندانستن ایستاده‌اند و مجاهدانه در سنگر علم و ایمان به آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی ‌می‌پردازند.
داشته‌ها و یافته‌های علمی و تحقیقاتی، صنعتی، معنوی و انسانی امروز ایران اسلامی مرهون همت مضاعف و تلاش جهادگونه معلمان متعهد و پرتلاشی است که با آموزه‌های خویش، معلمی را نه به عنوان شغل بلکه حرکتی عاشقانه انتخاب نمودند و روشنگر مسیر آگاهی شدند و با آموزش و پرورش کارآمد و برنامه‌ریزی شده، نقشی مهم و بی‌بدیل در تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، عهده‌دار شدند.
روز معلم فرصتی ارزشمند و مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 700 شهید معلم و بیش از 35 هزار شهید دانش‌آموزی است که تلفیق مقدسی از ایمان و ایثار را رقم زدند و با شجاعت و حماسه‌آفرینی خویش، برگی زرین از افتخار و تصویری ناب از آموزش توام با پرورش و بصیرت را آفریدند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد علم و اخلاق شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک این روز به معلمان و اساتید عزیز، توفیق روزافزون تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تعلم ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم."  

  


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۳۲۴۰ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۱۴ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۵۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...