گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۳ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۵۹۲۳۶ مورد

گردهمایی بیماران خاص و صعب العلاج در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

چهارشنبه ٢٥ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١١:٣٨ ق.ظ   ( بازدید : 592 نفر )


به گزارش روابط عمومی، عصر امروز بیماران تالاسمی و هموفیلی استان در مراسمی که به مناسبت روز جهانی بیماریهای خاص و صعب العلاج در تالار شهید لنگری بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد، گرد هم آمدند.

در این مراسم معاون بهداشتی و معاون غذا و داروی دانشگاه، مدیر کل بیمه سلامت استان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مسئولین دانشگاه شرکت نمودند.

آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از حضور معاونین و مسئولین دانشگاه در این مراسم قدردانی نموده و به بیان مطالبی در خصوص خدمات ارائه شده در این بیمارستان به بیماران خاص پرداخت.

وی همچنین از مشارکت خیرین، هنرمندان گروههای موسیقی، روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مسئول بیماریهای خاص استان و زحمات مسئولین بیمارستان امام رضا (ع) در برگزاری این گردهمایی تقدیر و تشکر کرد.

سخنرانی دکتر "سید احمد هاشمی" معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر "رعنایی" مدیر کل بیمه سلامت استان بخش دیگری از این برنامه بود.

بر پایه این گزارش، اجرای یک دل نوشته زیبا از زبان یک بیمار تالاسمی و اجرای موسیقی زنده توسط گروههای مختلف، که از ابتدا تا لحظات پایانی مراسم ادامه داشت حال و هوای خاصی به برنامه داده و حضور ناگهانی و افتخاری خواننده معروف و محبوب محلی، آقای "میرزازاده" موجب شور و شعف حاضرین گردید.

در پایان مراسم جوایزی به برندگان مسابقه دارت که پیش از مراسم برگزار شد و شرکت کنندگان مسابقه نقاشی اعطاء و همچنین هدایایی به رسم یادبود به اعضای تازه متاهل از طرف سازمان انتقال خون استان و هدایایی از جانب خیرین به حاضرین در برنامه اهداء شد.
 
وصرف افطار دسته جمعی حسن ختام این برنامه بود.
 

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۳۲۷۹ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۱۴ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۵۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...