گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۳ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۷۴۳۷۴ مورد

نشست رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با پرسنل بخشهای پاراکلینیک و مدارک پزشکی

یكشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٠:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 926 نفر )


به گزارش روابط عمومی، رئیس بیمارستان امام رضا(ع)، در ادامه جلسات دوره ای خود با کارکنان بخشهای مختلف، این بار در نشستی با پرسنل آزمایشگاه، رادیولوژی و مدارک پزشکی این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

آقای "نعمتی" ضمن قدردانی از زحمات همکاران، به اهمیت فعالیت واحدهای پاراکلینیک اشاره نموده و خاطرنشان کرد: پاراکلینیک از جمله آزمایشات مختلف و عکس رادیولوژی ، سونوگرافی و ... نقش بسیار مهمی در تشخیص و در نهایت درمان بیماریها دارد. لذا انجام دقیق و اعلام به موقع نتایج آزمایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: پرسنل آزمایشگاه در شرایط ویژه ای فعالیت دارند و با انواع آلودگیها و بیماریها روبرو هستند. و به همین دلیل بایستی ایمنی و حفظ سلامت خود را در اولویت امور قرار دهند.

این مقام مسئول همچنین پرونده پزشکی بیماران را به عنوان مهمترین و غنی ترین منبع اطلاعاتی در بیمارستانها دانسته و تصریح کرد: پرونده به عنوان منبعی که حاوی کلیه موارد مربوط به تاریخچه درمان بیمار، تشخیص ها، آزمایشات، سیر بیماری و ... است، مهمترین ابزار ذخیره و بازیابی اطلاعات بیماران محسوب می گردد. لذا ثبت دقیق اطلاعات در پرونده و نگهداری مسئولانه از آن بسیار حائز اهمیت می باشد و مهمتر از همه اینکه ارزش اطلاعات به دست آمده از پرونده در گرو ثبت اطلاعات و صداقت در گزارش دهی می باشد.

در ادامه، پرسنل به بیان چالشها و مشکلات بخشها پرداختند و در بخش دیگری از این نشست، مواردی از جمله وضعیت ساختمان آزمایشگاه، کمبودهای تجهیزات و وسایل، نسخ پزشکان اورژانس، پرونده های بیماران و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۹۴۹۴ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۴۲ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۷۴۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...