گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۷۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۴۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۹۴۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۲۹۵۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

برگزاری تمرین واکنش سریع و فراخوان کد33 (مدیریت بحران)

چهارشنبه ١٣ آذر ١٣٩٨ ساعت ١٤:١٥ ب.ظ   ( بازدید : 429 نفر )


برگزاری تمرین واکنش سریع و فراخوان کد33
تمرین واکنش در شرایط اضطراری و مدیریت بحران به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت و بالا بردن سطح آمادگی و تصمیم‌گیری مدیر ، مسئولان و کارکنان در محل بیمارستان امام علی (ع)بجنورد برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی بیمارستان امام علی (ع) بجنورد ،راس ساعت 4 بعدازظهر روز سه شنبه 12 آذر،کد بحران اعلام گردید و اعضاء سامانه با میانگین 20 دقیقه در بیمارستان (سالن  EOC) حضور پیدا کردند .  این تمرین بر اساس فرایندی برنامه مدار و نظام‌مند و با حضور  ریاست و مدیریت و مسئولین واحدهای مرتبط در بیمارستان برگزار گردید. گفتنی است، این تمرین  با سناریو از پیش مشخص شده (تصادف دو اتوبوس و اعزام 60 بیمار به بیمارستان )آغاز شد که در دقایق اولیه بعد از اعلام فرضی کمیته‌ بحران بلافاصله تشکیل جلسه داده و  آقای صادقی به تبیین وظایف اعضاء در شرایط بحران پرداختند .

شایان ذکر است دراین تمرین، با دقت عمل بالایی عملکرد واقعی عوامل عمل کننده دراین ارتباط مورد بررسی  و ارزیابی قرار گرفت.

 در حاشیه این فراخوان ،آقای دکتر علی اسماعیلی و آقای جواد امین پور ضمن تشکر از حضور به موقع و عملکرد صحیح اعضاء تیم بحران بیمارستان بر لزوم برگزاری مانور های بحران در راستای توانمندسازی و آمادگی هرچه بیشتر مجموعه مسئولان و کارکنان خود در چارچوب برنامه‌ عملیاتی مشخص، تاکید نمودند.

شایان ذکر است  جوادامین پور به عنوان مدیریت بیمارستان نیز درادامه با بیان اینکه پیش بینی لازم برای تهیه داروهای مورد نیاز و ابلاغ به داروخانه های طرف قرارداد برای تامین دارو ، آماده باش همه پزشکان و آمادگی لازم در مراکز و بیمارستان برای ارائه خدمت به آسیب‌دیدگان ، تدارک وتهیه اقلام موردنیاز برای آسیب دیدگان ،ازمواردی است که قبل از وقوع بحران می بایست مورد توجه قرارگیرد.

بر پایه این گزارش؛ در این فراخوان ، موضوعاتی توسط اعضا مدیریت بحران مطرح و پس از بررسی  و تحلیل تصمیماتی اتخاذ شد

.


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۱۴ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۶ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...