گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۴۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۰۳۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۳۰۴۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

تقدیرازهمکاران مدارک پزشکی به مناسبت روز اسناد و مدارک پزشکی

یكشنبه ٢١ اردیبهشت ١٣٩٩ ساعت ١٠:٦ ق.ظ   ( بازدید : 696 نفر )


تقدیرازهمکاران مدارک پزشکی به مناسبت روز اسناد و مدارک پزشکی

به مناسبت روز هفده اردیبهشت ماه روز اسناد ملی و مدارک پزشکی، ریاست و مدیریت  وتعدادی ازمدیران بیمارستان با حضور در واحد اسناد و مدارک پزشکی ،این روز را به پرسنل تبریک گفته و از زحمات ایشان تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع)، دکتر علی اسماعیلی طی پیامی روز اسناد ومدارک پزشکی را تبریک گفت:

درمتن این پیام آمده است:  مدارک پزشکی بعنوان والاترین و باارزش ترین اهرم برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریتی بوده و در عصر فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی بعنوان مهم ترین و واقعی ترین منبع اطلاع رسانی پزشکی و بهداشتی است از اینرو درک اهمیت والای آن به مثابه توسعه تفکر و بینش اطلاعاتی است .

بدون ترديد محرمانه بودن اطلاعات بيمار در هر زماني و حتي خارج از بخش مدارك پزشكي جهت حفظ آبروي  گروه درمان و بيمار حاصل كوشش شماست . همچنين مدارك پزشكي يكي از اجزاي جداي نشدني گروه پزشكي جهت بهبود وضعيت بيمار، از بدو وجود علم پزشكي از حكاكي هاي روي سنگ ها ، كاغذهاي پاپيروس تا رايانه امروزي  بوده و خواهد بود.

اینجانب ۱۷ اردیبهشت روز اسناد و مدارک پزشکی را به یکایک همکاران تلاشگر مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون آنها را از خداوند منان خواستارم.

 

 

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۱۴ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۷ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...