گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۹۸۳۹ مورد

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر بحنورد ازبیمارستان امام رضا

دوشنبه ٣ شهریور ١٣٩٩ ساعت ٦:٩ ق.ظ   ( بازدید : 582 نفر )


به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا ، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از بیمارستان امام رضا (ع) بازدید به عمل آوردند .

این بازدید به منظور تبریک روز پزشک و عرض خداقوت به پرسنل و مدافعان سلامت انجام گردید که با اهدای یک شاخه گل از پزشکان و مدافعان سلامت در بخش های اورژانس درمانگاه تخصصی و بخش های اعصاب و روان مردان و زنان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نعمتی ریاست بیمارستان ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد به ارائه شرح مفصلی از از عملکرد و اقدامات این بیمارستان در دوران کرونا و پیش از کرونا پرداخته و با ارائه گزارشی کمبود ها و نیاز های این بیمارستان را بیان نموده و از پتانسیل های بالقوه این بیمارستان در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم و اهالی نامبرده و آمادگی این بیمارستان در ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و محرومین اعلام نمودند. 

در ادامه اعضای محترم شورای اسلامی شهربجنورد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده بر اولویت حمایت از مدافعان سلامت و نیز ارائه خدمات درمانی موثر و غیرجایگزین به مردم  توسط بیمارستان واهمیت مسئله درمان وتقدم آن بر هر هدفی تاکید  نموده وآمادگی این شورا را درحمایت وتحقق این مهم را اعلام نمودند

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۱۶۷۰ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...