گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۵۷۲۸۹ مورد

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر بحنورد ازبیمارستان امام رضا

دوشنبه ٣ شهریور ١٣٩٩ ساعت ٦:٩ ق.ظ   ( بازدید : 636 نفر )


به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا ، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از بیمارستان امام رضا (ع) بازدید به عمل آوردند .

این بازدید به منظور تبریک روز پزشک و عرض خداقوت به پرسنل و مدافعان سلامت انجام گردید که با اهدای یک شاخه گل از پزشکان و مدافعان سلامت در بخش های اورژانس درمانگاه تخصصی و بخش های اعصاب و روان مردان و زنان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نعمتی ریاست بیمارستان ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد به ارائه شرح مفصلی از از عملکرد و اقدامات این بیمارستان در دوران کرونا و پیش از کرونا پرداخته و با ارائه گزارشی کمبود ها و نیاز های این بیمارستان را بیان نموده و از پتانسیل های بالقوه این بیمارستان در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم و اهالی نامبرده و آمادگی این بیمارستان در ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و محرومین اعلام نمودند. 

در ادامه اعضای محترم شورای اسلامی شهربجنورد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده بر اولویت حمایت از مدافعان سلامت و نیز ارائه خدمات درمانی موثر و غیرجایگزین به مردم  توسط بیمارستان واهمیت مسئله درمان وتقدم آن بر هر هدفی تاکید  نموده وآمادگی این شورا را درحمایت وتحقق این مهم را اعلام نمودند

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۲۶۸۲ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۱۱ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۵۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...