گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۶۵۹۹۰ مورد

پیام تبریک ریاست بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) وآغاز هفته وحدت

سه شنبه ١٣ آبان ١٣٩٩ ساعت ١:٢١ ق.ظ   ( بازدید : 317 نفر )


    • به گزارش روابط‌ عمومی بیمارستان امام رضا (ع)  نعمتی ریاست این بیمارستان در پیامی میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت را تبریک گفتند.
      متن پیام به این شرح است:
      ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است.
      نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است. در این هفته روح اخوت اسلامی در پیکره اجتماع، بیش از پیش زنده، جاری و ساری می‌شود.
      وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.
      اینجانب سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) و خلف صالحش امام جعفر صادق (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به محضر بقیه ا... الاعظم ارواحناه فداه ، رهبر فرزانه انقلاب، تمامی مسلمانان بویژه همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی وبیمارستان امام رضا (ع) تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم همه ما با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت پیامبر وحدت آفرین در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در خدمت مردم عزیز ایران اسلامی موفق و موید باشیم .


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۶۱۴۶ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۳۲ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۶۷۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...