گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۷۳۶۸۰ مورد

بازدید نماینده بنیاد مستضعفان کشور و ریاست دانشگاه از بیمارستان امام رضا (ع)

جمعه ٧ آبان ١٤٠٠ ساعت ١٨:٢٩ ب.ظ   ( بازدید : 328 نفر )


عصر امروز نماینده بنیاد مستضعفان با هیات همراه در حضور ریاست دانشگاه و ریاست بیمارستان از واحدهای این مرکز درمانی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) عصر امروز حاج آقای پاک نژاد نماینده بنیاد مستضعفان کشور و مهندس حقانی بهمراه مسئول دفتر امام جمعه بجنوردحاج آقای احمدی در معیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی و ریاست بیمارستان  با هدف بازسازی و مقاوم سازی این بیمارستان از تمامی واحدهای بیمارستان بازدید کردند .

بنیاد مستضعفان، فعالیت خود را در امور خیریه و عام‌المنفعه آغاز نموده و این فعالیت تاکنون در حوزه‌های سلامت، توزیع البسه رایگان، برگزاری اردوهای دانش آموزی، ارتقاء تحصیلی دانش آموزان محروم، اعطای وام به دانشجویان محروم مستعد و سایر خدمات حمایتی و عام‌المنفعه ادامه داشته و دارد.از جمله کمک های حوزه سلامت بصورت کمک به احیاء و ایجاد و گسترش مراکز درمانی و بهداشتی می باشد.

نعمتی ریاست بیمارستان اظهار داشتند : بیمارستان امام رضا(ع) به‌عنوان قدیمی‌ترین بیمارستان مرکز استان خراسان شمالی و با وجود محدودیت های کرونایی سالانه بیش از 200 هزار نفر در این مرکز خدمات درمانی می‌گیرند. این بیمارستان در مرکز شهر قرار داشته و حجم مراجعات بیماران اورژانسی و نیازمند به خدمات تخصصی در آن بسیار زیاد است.

بیمارستان امام رضا(ع) تنها مرکز درمانی برای بیماران اعصاب و روان در سطح استان بوده و دارای چهار بخش اعصاب و روان زنان ،مردان ،نوجوانان و اطفال و سایر مراکز پاراکلینیکی منجمله کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ، آزمایشگاه ، داروخانه ، رادیولوژی و دندانپزشکی وخدمات بیماران خاص تالاسمی ، هموفیلی ، فنیل کتونوری و کلینیک دیابت و ... خدمت رسانی به عموم را دارد و تعطیلی این مجموعه و انتقال آن به سایر مجموعه‌های درمانی هویت مرکز درمان اعصاب و روان را از بین برده و خطر جدی برای سلامت این بیماران است.

سید جواد پورنقی ریاست دانشگاه به ضرورت بررسی احیاء و بهسازی بیمارستان امام رضا(ع) اشاره و اعلام کرد: اگر از نظر فنی شرایط به سازی مهیا باشد و بودجه قابل قبولی نیز به آن اختصاص پیدا کند، بیمارستان امام رضا(ع) می‌تواند به استان در شرایط عادی و حتی شرایط بحرانی کمک شایان ذکری را داشته باشد و بسیاری از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی نیز مرتفع خواهد شد.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۹۲۲۳ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۴۲ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۷۰۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...