گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۶۴۷۵ مورد

بازدید نماینده بنیاد مستضعفان کشور و ریاست دانشگاه از بیمارستان امام رضا (ع)

جمعه ٧ آبان ١٤٠٠ ساعت ١٨:٢٩ ب.ظ   ( بازدید : 271 نفر )


عصر امروز نماینده بنیاد مستضعفان با هیات همراه در حضور ریاست دانشگاه و ریاست بیمارستان از واحدهای این مرکز درمانی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) عصر امروز حاج آقای پاک نژاد نماینده بنیاد مستضعفان کشور و مهندس حقانی بهمراه مسئول دفتر امام جمعه بجنوردحاج آقای احمدی در معیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی و ریاست بیمارستان  با هدف بازسازی و مقاوم سازی این بیمارستان از تمامی واحدهای بیمارستان بازدید کردند .

بنیاد مستضعفان، فعالیت خود را در امور خیریه و عام‌المنفعه آغاز نموده و این فعالیت تاکنون در حوزه‌های سلامت، توزیع البسه رایگان، برگزاری اردوهای دانش آموزی، ارتقاء تحصیلی دانش آموزان محروم، اعطای وام به دانشجویان محروم مستعد و سایر خدمات حمایتی و عام‌المنفعه ادامه داشته و دارد.از جمله کمک های حوزه سلامت بصورت کمک به احیاء و ایجاد و گسترش مراکز درمانی و بهداشتی می باشد.

نعمتی ریاست بیمارستان اظهار داشتند : بیمارستان امام رضا(ع) به‌عنوان قدیمی‌ترین بیمارستان مرکز استان خراسان شمالی و با وجود محدودیت های کرونایی سالانه بیش از 200 هزار نفر در این مرکز خدمات درمانی می‌گیرند. این بیمارستان در مرکز شهر قرار داشته و حجم مراجعات بیماران اورژانسی و نیازمند به خدمات تخصصی در آن بسیار زیاد است.

بیمارستان امام رضا(ع) تنها مرکز درمانی برای بیماران اعصاب و روان در سطح استان بوده و دارای چهار بخش اعصاب و روان زنان ،مردان ،نوجوانان و اطفال و سایر مراکز پاراکلینیکی منجمله کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ، آزمایشگاه ، داروخانه ، رادیولوژی و دندانپزشکی وخدمات بیماران خاص تالاسمی ، هموفیلی ، فنیل کتونوری و کلینیک دیابت و ... خدمت رسانی به عموم را دارد و تعطیلی این مجموعه و انتقال آن به سایر مجموعه‌های درمانی هویت مرکز درمان اعصاب و روان را از بین برده و خطر جدی برای سلامت این بیماران است.

سید جواد پورنقی ریاست دانشگاه به ضرورت بررسی احیاء و بهسازی بیمارستان امام رضا(ع) اشاره و اعلام کرد: اگر از نظر فنی شرایط به سازی مهیا باشد و بودجه قابل قبولی نیز به آن اختصاص پیدا کند، بیمارستان امام رضا(ع) می‌تواند به استان در شرایط عادی و حتی شرایط بحرانی کمک شایان ذکری را داشته باشد و بسیاری از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی نیز مرتفع خواهد شد.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۳۳۸۴ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۶۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...