گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۶۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۸۱۸۴۰ مورد

خروج توده 7 کیلویی از شکم یک بیمار شیروانی

پنج شنبه ١١ فروردین ١٤٠١ ساعت ١٠:٥٣ ق.ظ   ( بازدید : 244 نفر )


ریاست بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز و همه گیری کرونا عمل جراحی بزرگ و موفقیت آمیز در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان صورت گرفت.
دکتر میلاد انوری ریاست بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان بیان کرد: بیمار خانمی 62 ساله بود که با شکایت درد شکم به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده بود، در معاینه اولیه توده ای لمس شد که از لگن تا اپیگاستر امتداد داشت. پس از معاینات لازم و اقدامات آزمایشگاهی و رادیولوژی با تشخیص توده شکمی تحت عمل جراحی توسط دکتر احمد قلی نژادان جراح عمومی قرار گرفت و پس از یک عمل سنگین، این توده با وزن تقریبی 7 کیلوگرم از بدن بیمار خارج گردید. هم اکنون نیز حال بیمار خوب است و از بیمارستان مرخص گردیده و دوران نقاهت را طی می کند.
ریاست بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان از پزشکان محترم، کادر درمان و پرستاران زحمتکش که در یک سال و نیم گذشته علیرغم همه گیری کرونا و خطرات و خستگی ناشی از این بیماری با روحیه خوب و ایثارگرانه به همشهریان عزیز خدمت رسانی کرده اند قدردانی کرده و توفیق و سلامتی این زحمت‌کشان عرصه سلامت را از خداوند متعال خواستار شد.


منبع : بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
13 (۱۶۳۰ بازدید)
15 (۱۴۲۴ بازدید)
17 (۱۴۱۷ بازدید)
14 (۱۴۰۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...